Har noen av dere levert inn søknad? Jeg var treg sist, og fikk ikke penger før vesla var en mnd. Nå skal jeg ikke drøye. Kontoret her i byen sier det kan være opp til 12 ukers baåehandlingstid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tid er det normalt å sende inn søknaden? Tror vi skal gå for engangsstødnad og at jeg skal ta permisjonen, lenger enn det har vi ikke kommet...
Nav anbefaler å søke 8-9 uker før du skal ut i permisjon. Så du bør søke litt før.Jeg venter til jeg er i uke 32..som er 5 uker til.
Er student, så da er det litt annerledes for meg. Snakket med ei på NAV og hun sa at de som tok engangstødnad, uansett student eller ei, har ingen bestemt lengde på permisjonen. Med engangstødnad så kunne jeg ta en dag eller 5 år med permisjon, det hadde ingenting å si siden de betaler bare en gang og ikke over tid som med foreldrepenger. Dessuten så ønsker jeg mest mulig tid med den lille og det var greit for hanVelger du engangsstønad blir permisjonen din bare 6 (9) uker
Nav anbefaler å søke 8-9 uker før du skal ut i permisjon. Så du bør søke litt før.
Okei Andre regler selvfølgelig når du er student .Spent-6995557 skrev:Er student, så da er det litt annerledes for meg. Snakket med ei på NAV og hun sa at de som tok engangstødnad, uansett student eller ei, har ingen bestemt lengde på permisjonen. Med engangstødnad så kunne jeg ta en dag eller 5 år med permisjon, det hadde ingenting å si siden de betaler bare en gang og ikke over tid som med foreldrepenger. Dessuten så ønsker jeg mest mulig tid med den lille og det var greit for han
49 til sammen, pappaen skal ha 14, da har du 35 dersom dere deler det sånnForesten noen som vet hvor mange uker mor får med 100% ?
Har noen av dere levert inn søknad? Jeg var treg sist, og fikk ikke penger før vesla var en mnd. Nå skal jeg ikke drøye. Kontoret her i byen sier det kan være opp til 12 ukers baåehandlingstid.
Vi var på NAV i dag. Og hun sa at vi kunne be om utbetaling fra jeg går ut i permisjon tre uker før.... Men ring foreldretelefonen på NAV. De skal kunne dette til fingerspissene.