Foreldrepenger

hannemoor

Glad i forumet
ja, NÅR KOMMER DE!!!!!! Noen som har fått for denne mnd??? stoler ikke på at nav GREIER å betale ut uten å bli mast på denne gangen heller.... dritt nav.......

Vente også på penga fra NAV.. irriteranes, fikk penga i begynnelsen av desember, så må me venta heilt til slutten av januar...[:@]

her: http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer/202542.cms

ORIGINAL: May1989

jeg har fått, men de har rotet litt med penga mine. 

samme her [:'(]

Huff. Kjenner jeg er litt glad at jeg får penger fra jobben ettersom det er så mye tull med dem[>:]

ORIGINAL: plex

samme her [:'(]

kan jo hende at det kommer mer i morgen som er utbetalingsdatoen

Fikk på fredag [:)]

ORIGINAL: Frk.Careface

Huff. Kjenner jeg er litt glad at jeg får penger fra jobben ettersom det er så mye tull med dem[>:]

[:D] sign

jeg har ikke fått noe enda... regner med de kommer i morgen tidlig

ORIGINAL: ilabom

Fikk på fredag [:)]

HYYYYYL!!!!! De mååå bare komme før 1. februar!!! vil ikke ha purring på lånet altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meg også.. de trakk 2500 for mye i skatt, de brukte ikke tabelltrekk men 36%.. så de skal få sette inn det i morgen.. idioter.

Har du først fått innvilget foreldrepenger så kommer de automatisk hver mnd = ingen surrehuer som kan gjøre noe feil/ ikke gjøre noe og bare drikke kaffi og tvinne sjalet sitt [8D]

Og de har fast utbetalingsdato mellom 25-30 hver mnd [;)]

vet duh hva mange av mine veninner som er i permisjon og har samme bank som meg fikk pengene på fredag som var... mens jeg må vente helt til den 27 (snakket med nav i dag)... så du kan vel forvente dem rundt den 25 til 27

ORIGINAL: Frk.Careface

De kommer i slutten av måneden, jeg har ikke fått mine ennda heller, men forventer ikke å få dem før i slutten, de kommer automatisk hver måned dersom du allerede har fått en gang [:D]

Back
Topp