Foreldrepenger

Lykkelig-88

Flørter med forumet
Har dere fått svar på at dere får foreldrepenger ? Jeg går ut i permisjon 20 April, og eneste jeg har fått er et brev som bekrefter at de haqr fått søknaden min! Jeg leverte søknaden i Feb! Håper det ordner seg uten noe tull fra NAV :P

Nope! Jeg gikk ut i permisjon i går, men fortsatt ikke hørt noe. Så skal ringe de i neste uke om jeg ikke hører noe :)

Jeg fikk svar ganske fort at det var i orden..hadde villet ringt visst jeg var deg..itilfelle det er noe de mangler e.l...aldri råd å vite med de..

Jeg fikk svar veldig fort. Fra jeg leverte til innvilget - ca. 3 uker...!
Men jeg ville også ha ringt til mandag siden du ikke har hørt noe.[:)]

jeg gikk ut i perm 11.april... Har ikke fått noe mer enn bekreftelsesbrevet. Kan jo ta hele to mnd fra de sender bekreftelsesbrevet til man får svar om foreldrepenger... [&o]

Jeg sendte inn søknaden i slutten av februar og har også kun fått bekreftelsesbrev på at søknad er mottatt. Jeg gikk ut i permisjon på mandag 12. april. Men jeg ringte uken før til NAV, og hun sa at den fortsatt var under behandling og ar jeg ville få beskjed så snart den var blitt behandlet.
Så vi får håpe det går i orden snart...

Hvilken dato i mnd utbetales pengene? Noen som vet?

ORIGINAL: tuttrun

Jeg fikk svar veldig fort. Fra jeg leverte til innvilget - ca. 3 uker...!
Men jeg ville også ha ringt til mandag siden du ikke har hørt noe.[:)]

samme her, så signerer denne :)

jeg søkte om permisjon i dag jeg [:D]

Skal tro når jeg får svar ... til jul kansje [:D]

Niks, ikke en lyd annet enn bekreftelses brev.. går ut i permisjon 21 april... tenkte å ta turen innom det lokale nav kontoret i neste uke siden det ikke ligger så langt unna.

Jeg har allerede gått ut i permisjon og har ikke hørt et kvekk. Ca. tre mnd siden jeg søkte, men de har bedt arbeidsgiveren min om inntekts- og skatteopplysninger så vet den er under behandling. Jeg får penger fra arbeidsgiver, så hari kke noe å si i praksis for meg sånn sett 

Ikke ut i perm 15april, ikke hørt en dritt, begynner å bli skikkelig irritert på de, rart at det skal ta så lang tid å gå igjennom et par parpirer, hadde de hatt skikkelig orden hadde nok ALLE fått svar innen de 2 månedene sa det skulle ta!! [:'(][:@]

Ja min er bekreftet og i orden[:D]

Nå kjenner jeg at jeg blir litt svett[&:] Jeg har vært litt treg med å levere den[:-]

Går ut i perm 21. april. (eneste fordelen med den sene ul terminen min[:D])

Jeg fikk beskjed om at søknad var mottatt 17. mars, og svarbrevet kom ca en uke etter, så det trenger ikke å ta lang tis[:)]

har bare fått bekreftelse på at de har mottatt søknaden.. har vært i kontakt med nav flere ganger i det siste, ikke visste jeg at jeg måtte sende inntekts og skatteopplysningene mine på nytt til de!! jeg er jo sykemeldt og får sykepenger fra nav, da har de jo alle de opplysningene.. men neida, dette var en annen sak så jeg måtte sende på nytt... skal ringe de igjen no i uken, så jeg er sikker på at de har registrert inntektsopplysningene så jeg kan få et svar! lenge leve NAV eller hva?! [8|]

Back
Topp