Foreldrepenger i desember

Celineth

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har fått utbetalt foreldrepenger for desember i dag (i desember skal det komme 15.) Men det rare er at jeg har fått under halvparten av beløpet.. På perioden står det at utbetalingen er for 01.12-11.12. Skal det være sånn at man ikke får hele beløpet? Får jo evt ikke ringt før på mandag

Jeg har også bare fått litt.. mener jeg leste at betalingen for desember kom den 15. Tolket det som hele jeg, men tydeligvis ikke siden vi er flere??

Jeg har også bare fått litt.. mener jeg leste at betalingen for desember kom den 15. Tolket det som hele jeg, men tydeligvis ikke siden vi er flere??

Har googlet litt. Står at det er forskjellige skattetrekk; et fra 1-15 og et annet fra 16-31. Kanskje det er derfor og at vi får resten den 16?

Jeg og fikk alt idag. Har ikke sjekket faktiske transaksjonen, men så sånn ut på saldoen på konto. Om du ikke får mer på tirsdag, hadde jeg ringt å sjekket. Men skal vel stå på dine utbetalinger p nett..

Så rart. Ei venninne av meg har også fått alt, med dato 1-31. Rart at det ikke er likt for alle!

Noen av dere som vare har fått litt som evnt tar ut ferie i desember, og dermed skal ha utbetalt av arb.giver?

Jeg fikk for 1 dag, skulle hatt for 2, så har ringt inn og klaget.

Dere som har fått lite. Har dere sjekket om dere går fra mødrekvoten til fellesperioden av permisjonen denne måneden? Hvis dere gjør det så kommer utbetalingene i to omganger... Jeg hadde det sånn i november og skjønte først ingenting av hvorfor jeg fikk så lite. Alt skal da være inne på konto innen den 15.

Last edited:
Back
Topp