Foreldrepenger, før eller etter skatt?

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Fikk vedtaksbrevet i dag og lurer da på det som står :
Foreldrepengene du får utbetalt utgjør ..... Kroner per dag.
Er dette før eller etter skatt?

Syntes de har bomma litt på årsintekten der å med 50 000 så må nok ringe å høre hva de vimser med..

Lurer på det samme... Kan se for meg at det er brutto de mener, men er ikke sikker. Finner ikke noe på nettet om det heller.

Er før skatt ja. Kasta meg rundt og ringte NAV og jobben.

De hadde satt opp jeg kun jobbet 20% men jeg jobber ca 70-80% fast men på kontrakten står det bare 20% sånn er det med stort konsern som ikke får med seg alt.

Sjefen skulle sende Mail til høyere hold men jeg stoler ikk på de så reiste ned til NAV og ga de de siste 10 lønningslippene mine for å vite helt sikkert at de vet jeg ikke tøyler når jeg sier jeg tjener mer enn det jobben sa.

Så nå skulle jeg bare vente maks 2 uker, så ringe inn igjen og høre om talla er endra..

Veldig usikker, ikke fått mitt vedtak enda...
Har du sett på NAV.no om det er godkjent eller ikke?

Sendte mitt inn i slutten av januar, det ble ferdig behandlet 19.02 men fikk ikke vedtaket. Rinte og kjefte på NAV for en uke siden og fikk det i posten i går...

Har du sett på NAV.no om det er godkjent eller ikke?

Sendte mitt inn i slutten av januar, det ble ferdig behandlet 19.02 men fikk ikke vedtaket. Rinte og kjefte på NAV for en uke siden og fikk det i posten i går...
Kremt, jeg tørr nesten ikke si når jeg sendte søknaden min;) så jeg skjønner at det ikke har kommet enda ;)

Back
Topp