Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sendt inn søknad om foreldrepenger å venter bare på bekreftelse av en tidligere arbeidsplass som er nedlagt for øyeblikket. Å jeg får heller ikke tak i regnskapsfører. Hva gjør man da?![]()
Nei, NAV kan se det fra a-meldinger, men de har ikke lov til å bruke det til noe. Pga lovverket. Helt idiotisk. Det kan kun skatteetaten nå. Staten jobber vel med å få til en endring, også slik at inntektsopplysningsskjema ikke skal være nødvendig lenger, det brukes jo i flere sammenhenger, men ting tar tid, altså!!Hm.. NAV skal vel kunne bruke inntektsopplysninger fra AA-Registeret? Spør de på chat i morgen![]()
Kan du fylle det ut selv, ta det med deg og fysisk dra til kontoret til regnskapsfører for å få signatur etc?Jeg spurte her om dagen å dem sa bare at det var mitt ansvar at det kom inn..
Nei, NAV kan se det fra a-meldinger, men de har ikke lov til å bruke det til noe. Pga lovverket. Helt idiotisk. Det kan kun skatteetaten nå. Staten jobber vel med å få til en endring, også slik at inntektsopplysningsskjema ikke skal være nødvendig lenger, det brukes jo i flere sammenhenger, men ting tar tid, altså!!
Nei. Vet ikke hvor hun holder til. Vi holdt til på samme sted...Kan du fylle det ut selv, ta det med deg og fysisk dra til kontoret til regnskapsfører for å få signatur etc?
Ok, nå har jeg vært litt ute av det i år pga denne gravidhjernen, i så fall var de raske med å få det på plass, for det var ikke i orden i desember. Eller så er det forskjell på type saker de kan bruke infoen til.De brukte opplysningene fra AA-reg til fastsettelse av barnebidrag for storesøster med vedtak i april/mai[emoji848]
Ok, nå har jeg vært litt ute av det i år pga denne gravidhjernen, i så fall var de raske med å få det på plass, for det var ikke i orden i desember. Eller så er det forskjell på type saker de kan bruke infoen til.