Foreldrepengene denne mnd

*Flatula*

Gift med forumet
Ser de skal komme den 25 eller 27? Skjønner ikke helt den. Noen som vet, har peiling :-p? Fikk bare etterbetaling forrige mnd, siden perm begynte 26. april. Så dette er helt nytt for meg. :-)

Er vell enten eller...

Håper inderlig at jeg får den 25...har aldri vært så blakk som jeg er nå...fikk jo den 13 april sist, å siden jeg og er helt fersk så tenkte jo jeg at da kommer det omtrent i den tiden hver mnd :p 

men måtte jo uansett ha alt av babyutstyr som manglet siden Kristian kom da :p ikke snakk om å kjøpe litt etter litt her :p neeeeeida...

Off.. Håper den kommer den 25 og om ikke før, for din del og ;-). Utrolig kjipt å være blakk emoticon.

Men når du går inn på dine utbetalinger på nav.no så ser du når dem står klar til utbetaling, bruker vell å komme ett par dager før pengene kommer på konto.
så regner med dem står klar løpet av mandagen hvis pengene kommer på onsdag

¤Ida skrev:
Men når du går inn på dine utbetalinger på nav.no så ser du når dem står klar til utbetaling, bruker vell å komme ett par dager før pengene kommer på konto.
så regner med dem står klar løpet av mandagen hvis pengene kommer på onsdag

hos meg kommer de opp på mine utbetalinger samme dag som jeg får de. Får de da om eftan. Var alltid sånn med aap pengene også, og er sånn med barnebidraget, men ikke barnetrygden.

noen som har fått de på mine utbetalinger da?

Står ikke til utbetaling hos meg enda iallefall...

jeg har pleid å få de rundt 22-25, så er vel inne en av de første dagene neste uke tenker jeg. håper ihvertfall det, for jeg er drit blakk og har vært det nesten en mnd nå...

Oki. Takker for svar. Sjekka nettopp på "mine sider", og der sto det ikke noe enda, så da står det kanskje tidlig neste uke :-).

De pleier være inne 2-3 dager før så jeg håper de utbetales mandags morran så vi har de inne i løpet av ettermiddagen da..temmelig blakk selv nå, selv om mannen har penger liker jeg å ha penger også ;o)
Står ingen ting på mine utbet. ennå..de kommer opp samme dagen som regel, satser på mandag!!

Back
Topp