Foreldremøter

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Deltar du på foreldremøter i bhg og på skole?

Syntes du det er nyttig?

Hva serveres det på møtene?

Deltar på foreldremøtene i barnehagen. Det skulle da bare mangle. Blir servert kaffe/te. Tar med brus selv.

Jeg ser på det som en selvfølge, så ja!
Ikke alltid like nyttig hva som blir informert om, det varierer veldig. Men da får man et godt innteykk av hva lærerne legger vekt på og hva de tydeligvis ikke jobber så mye med om jeg savner noe.
Det serveres som regel kaffe, te og oppskåret frukt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, må jo det. Nyttig er det sjelden, men det er jo greit å få med seg.
Det serveres stort sett kaffe, te og frukt.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Deltar alltid på foreldremøter (så sant ikke noe alvorlig hindrer meg). Det er en selvfølge synes jeg og en fin anledning til å møte de andre foreldrene samt lærerne/de ansatte i bhg.

Deltar alltid om jeg har mulighet. Mannen min er borte 4 uker av gangen, så da må jeg har barnevakt..
Her får vi kaffi/te/vann og kjeks

Vi deltar alltid på møter, enten begge eller en av oss. Det blir servert kaffe/te og frukt/nøtter:-)

<3 appen < 3

Jeg eller mannen deltar alltid.

På skolen har vi med noe til kaffen selv.
I barnehagen fikk vi grønnsakssuppe med nudler og brød forrige gang. Pleier vist å være litt forskjellig :)

Skulle gjerne gjort det, men eg er ein person og klarer ikkje å vere tre plasser på ein gang. Eg må legge barna, mannen jobbet nattevakt sist det var og det er 1 foreldremøte per avdeling, så da går ikkje i hop.

Ja, deltar på alle, og så og si alle er nyttige :) Det blir servert frukt og kaffe som regel, noen ganger kake.

Ja pleier alltid p delta, men denne gangen fikk jeg det ikke med meg... Noen som sa ammetåke?

Deltar selvfølgelig, med mindre jeg absolutt ikke kan. Pleier å serveres kaffe/te og kake.

Deltar på foreldremøter. Synes det er veldig greit å få en oversikt over hva som skjer i barnas hverdag (overordnet), og det gjør at jeg kan mene noe om hva som er bra, og hva jeg synes burde vært annerledes!
Her serveres kaffe, te og kjeks :)

Deltar selvsagt på møtene. Jeg vil ikke gå glipp av nyttig informasjon om hva som skjer. Handler jo om å engasjere seg i barnets hverdag:)
Serveres kaffe og te, og noen ganger kjeks eller kaker

Ja for meg er det en selvfølge, for mannen og, så her er det barnevakt hver gang slike ting står på planen.
Syntes det er viktig å kommunisere med barnehagen og se hvordan barna har det i hverdagen og hva de lærer.
Her har de vært veldig flinke til å inkludere oss foreldre medå ta oss med på samlinger, turer i nærmiljøet, mail med bilder av barnet en gang i blandt og få være med barna på foreldrekafe i barnehagen å se hvordan samspillet er mellom barn og voksene.
Jeg var veldig skeptisk til å la barnet mitt starte i barnehage i utgangspunktet så er veldig glad for de tiltakene de har :D
Det serveres kjeks, frukt, twist, kaffe og te.

Deltar ja, og syns det er både koselig og nyttig.
I barnehagen serveres det kaffe, te, og de hadde vel kjeks og twist eller noe slikt også?

Har ikke vært noen foreldremøter i lillegutt sin bhg enda, men kommer til å delta når den dagen kommer :)

Har ikke deltatt på noen enda, men har holdt ganske mange ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Både og.
Ikke alltid jeg får barnevakt:(

I år valgte to av klassene til barna mine å ha foreldremøte SAMTIDIG!
Så da måtte det ene vike for det andre.

Back
Topp