GromegaResær'n
Flørter med forumet
Hørt litt av hvert og mange anbefaler å dra på foreldrekurs.. Noen her som har erfaring med det? Er det jordmor/lege som må sende oss dit, eller er det noe vi må finne ut og ordne på egenhånd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, noe såntDette lurer jeg også litt på... Eller, er det svamgerskapskurs,sånn angående fødsel,amming,barsel osv du tenker på? For det tenker jeg kanskje å sjekke litt ut ja...![]()
Ja, noe såntHehe
dette er jo helt nytt for oss, så vi lurer jo fælt
![]()
Gjør de? Er det å anbefale til en "lost" førstegangsfødende? Eller er det best å bare ta ting som de kommer...?Jeg ser de arrangerer svangerskap/fødselsforberedende kurs her både på sykehuset og hos jormødre.
Ring den lokale jordmortjenesten og hør hva de har der du bor![]()
Det kan ikke jeg svare deg på desverre da jeg aldri har vært på disse kursene.Gjør de? Er det å anbefale til en "lost" førstegangsfødende? Eller er det best å bare ta ting som de kommer...?
Prøver meg uten tror jeg...Dere er jo så kunnskapsrike - kan jo bare spørre dere ;-)Det kan ikke jeg svare deg på desverre da jeg aldri har vært på disse kursene.
Men det kan sikkert være nyttig for en helt uvitende førstegangs fødende tenker jeg.
Har hørt begge deler, noen får godt utbytte, andre har glemt ALT i det fødselen starter.
Jeg tok det på strak arm begge gangene, og regner med det går like greit denne gangen også![]()
Vi var på det. Men du får like mye info ved å snakke med jordmor og lese på nett osv. synes jeg.Gjør de? Er det å anbefale til en "lost" førstegangsfødende? Eller er det best å bare ta ting som de kommer...?