Drømmer&håper88
Glad i forumet
Noen her som skal på det?
noen som skal på det fra Asker/Bærum?
jeg skal på det i Asker 5, 12 (min bursdag) og 19 september
Venter en liten prins 9 November ❤
Venter en liten prins 9 November ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har prøvd å finne noe slikt her i nærheten, men ikke funnet, jordmor har og vært stile om det... føler meg ikke helt.... klar... for det med foreldrerollen, usikker på så mye på en måte!
Ja jeg tror detEr det og svangerskapskurs det samme? Vi skal på svangerskapskurs i september i alle fall![]()
da har vi meldt oss på¨derDet er Fødselsforberedende kurs på Tjølling familiesenter torsdag 26 . September
Det er via ammehjelpen, send en mld til 90838411 for å melde dere påDet koster 300 pr. Par
![]()
Vi fikk omvisning på fødeavdelinga når vi venta storebror, og det var utrolig greit å få med segEtter mye frem og tilbake så har vi funnet ut at vi dropper det. Det finnes et på Bærum sykehus over to kvelder hvor den ene kvelden er for mor og den andre for mor og far. Jeg skal på den lokale helsestasjonen. En fødsel er uansett ikke noe man kan planlegge, så dette får vi ta som det kommer![]()
Det vet jeg vi har tilbud om og det gjør vi nokVi fikk omvisning på fødeavdelinga når vi venta storebror, og det var utrolig greit å få med segbare som ett tips, hvis det er tilbud om det der du hører til
![]()
Jeg lurer fortsatt på om vi skal gå eller ikke. Tror nesten at vi ikke får tid til det. Mannen min er ofte opptatt i helgene også. Men det gikk bra uten kurs?Det tror jeg nok vi dropper denne gangen også.
Jeg lurer fortsatt på om vi skal gå eller ikke. Tror nesten at vi ikke får tid til det. Mannen min er ofte opptatt i helgene også. Men det gikk bra uten kurs?![]()
Ja, det har jeg hørt flere ganger. Tror jeg skal ringe å spørre når dem har kurs, men hvis det ikke passer, så er det bare slik. Babyen kommer jo ut uansettDet gikn helt fintOm 2 uker er frøkna ett år
og det vi har lurt på etter fødsel er ikke det samme som før fødsel... Samtidig som vi har hatt et godt samarbeid med helsestasjon. Her har jeg heller ikke hørt at folk har hatt det store utbytte av kveldene utover omvisning på føde/fødeloftet.