Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får bare halv mnd daEr ikke det litt tidlig da? Permisjonen din begynner vel ikke før i mai?
Ja den 25 vær mnd, eller som hun på nav sa til meg at de kan kommer alt mellom 21 og 25 maiDet var tidlig. Trodde første utbetaling ble i mai for de som har tidlig i juni.
Foreldrepenger utbetales vel den 25. hver mnd også?
Jeg fikk godkjenningsbrev forje ukeDeilig å ha det i orden. Forje gang mangla det noen papirer å det
ble hektisk for det mått være i orden innen da og da. Går ut i permesjon 29 mai. Så får vel minne første penger neste mnd.
Trodde man fikk de den dagen man pleide å få lønning jeg. Men kan vel være forskjellig fra person til person.
25. er fast utbetalingdato.Sikkert noen som får litt før og, men.
Tror du skal få for 30. og 31. mai den 25. mai, siden permen starter i mai.
Om du får utbetalingen direkte fra arbeidsgiver får du den på vanlig lønningsdag.
Har ikke fått godkjent min søknad en gang og går i permisjon om 3 dager![]()
Nei, burde vell detHer kunne jobb sende inn sine opplysninger tidligst 1. Mai. 2. Mai kl 9 hadde jeg vedtaket..... sjekka statusen din på søknaden på dine sider på nav.no???
Ring og sjekk. Bare for å være sikker.Min står som under behandling, begynner i permisjon i morgenHåper det ordner seg raskt, kan jo ikke gå uten penger når en har huslån og regninger som skal betales
Arbeidsgiver hadde ikke sendt inn inntektsskjemaRing og sjekk. Bare for å være sikker.
Fint at du ringte.Arbeidsgiver hadde ikke sendt inn inntektsskjemaRingte de nå og de skulle sende med en gang. Kontoret hadde glemt det for ho trodde det var lengre til termin
![]()