Foreldre penger

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Så er tiden kommet for foreldre penger :joyful:
Jeg får min første utbetaling allerede neste uke.. :happy:
Og man føler man er enda nærmere målet :Heartblue

Er ikke det litt tidlig da? Permisjonen din begynner vel ikke før i mai?
Får bare halv mnd da ;) nav som sier jeg får men Kansje og pga jeg går på dagpenger??
Men får det værtfall neste uke, men får 1 dag med dagpenger mandag. Så hadde fått i dag om ikke det var for at jeg hadde rett på den ene dagen med dagpenger :p

Det var tidlig. Trodde første utbetaling ble i mai for de som har tidlig i juni.
Foreldrepenger utbetales vel den 25. hver mnd også?

Det var tidlig. Trodde første utbetaling ble i mai for de som har tidlig i juni.
Foreldrepenger utbetales vel den 25. hver mnd også?
Ja den 25 vær mnd, eller som hun på nav sa til meg at de kan kommer alt mellom 21 og 25 mai :p
Men ja jeg hadde fått No i dag hadde det ikke vært for at jeg hadde rett på 1 dag med dag penger :p

Da har jeg også sendt foreldrepengesøknad! Nå synes jeg tiden har begynt å gå fort. Om to uker går jeg ut i permisjon! :wideyed::D

Fått50% lønn og 50% foreldrepenger denne måned. Fra neste måned blir det vel100% foreldrepenger....:cool:

Jeg fikk godkjenningsbrev forje uke :) Deilig å ha det i orden. Forje gang mangla det noen papirer å det
ble hektisk for det mått være i orden innen da og da. Går ut i permesjon 29 mai. Så får vel minne første penger neste mnd.
Trodde man fikk de den dagen man pleide å få lønning jeg. Men kan vel være forskjellig fra person til person.

Jeg fikk godkjenningsbrev forje uke :) Deilig å ha det i orden. Forje gang mangla det noen papirer å det
ble hektisk for det mått være i orden innen da og da. Går ut i permesjon 29 mai. Så får vel minne første penger neste mnd.
Trodde man fikk de den dagen man pleide å få lønning jeg. Men kan vel være forskjellig fra person til person.

25. er fast utbetalingdato. :) Sikkert noen som får litt før og, men.

Tror du skal få for 30. og 31. mai den 25. mai, siden permen starter i mai.

25. er fast utbetalingdato. :) Sikkert noen som får litt før og, men.

Tror du skal få for 30. og 31. mai den 25. mai, siden permen starter i mai.

Om du får utbetalingen direkte fra arbeidsgiver får du den på vanlig lønningsdag.

Har ikke fått godkjent min søknad en gang og går i permisjon om 3 dager :eek:

Her kunne jobb sende inn sine opplysninger tidligst 1. Mai. 2. Mai kl 9 hadde jeg vedtaket..... sjekka statusen din på søknaden på dine sider på nav.no???

Her kunne jobb sende inn sine opplysninger tidligst 1. Mai. 2. Mai kl 9 hadde jeg vedtaket..... sjekka statusen din på søknaden på dine sider på nav.no???
Nei, burde vell det :) Men vet om mange i mai gruppen som ikke har fått godkjent men er gått ut i permisjon :)

Jeg fikk mitt vedtak bare minutter etter at siste av to arbeidsgivere hadde sendt inn inntektsmld på morningen første mulige dag. Tror alt bare gikk helt elektronisk i systemet da alt nå leveres elektronisk og ikke i papir.

Min står som under behandling, begynner i permisjon i morgen :( Håper det ordner seg raskt, kan jo ikke gå uten penger når en har huslån og regninger som skal betales

Back
Topp