Foreldre.no -Barn i magen

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Jeg var inne på forumet her å leste litt, jeg så en helt annen tone enn det vi har her inne. Mye av grunnen er kanskje fordi de kan være anonyme her, ettersom jeg forstår kan en ikke poste anonymt her? Jaffal ikke kultur for det.
De var skikkelig slemme, stygge og dømmende mot hverandre i visse tråder... :( Jeg mistet fort lysten å melde meg inn der kan man si, og føler meg tryggest og best ivaretatt av dere fininger her inne :)
Er dere inne på andre forum eller?

Excuse me- damn that autocorrect.

Jeg har en fot inne i en annen tremingruppe, men det er kun pga. geografi jeg er det. Der var det ikke liv i forumet, for alle hadde meldt seg inn i facebookgruppe, hvor jeg også er med da. For et rot! Nei, holder meg til bv, og følger den andre gruppa litt for å se om det er noen/viktige ting i nærmiljøet. Tror ikke jeg finner noen fra bv som bor i samme by som meg nemlig :P

Nei holder meg her. Var litt på mammanett med førstemann men der følte jeg meg som en dritunge. (Var 19 år, ble 20)
Så har holt meg her siden;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er kun her inne. Er noen ganger jeg har googlet litt spørsmål rundt graviditeten. Og da har jeg kommet inn på andre forum. Ender jo med å sitte med haka nede på knærne, får helt sjokk over hvordan folk oppfører seg :o

Ja, folk har en tendens til å bli skikkelig stygge når de kan skjule seg bak det å være anonym.
Gla det ikke er sånn her :)

- iPhone appen :)

Har hørt det er mye krangel på andre babyforum, så jeg er kun på BV.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Jeg har sett en del stygge kommentarer på andre forum ja. Helt klart hyggeligst tone her inne med dere damer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har vært innom litt her og litt der, men jeg blir i blandt sjokkert over hvor mye kvalm det går an å spre. Noen er virkelig medlemmer bare for å krangle. Nei takker meg til BV :)

Back
Topp