Foreldre gambler med barnas liv! Redaktørbloggen!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Fortsatt er det slik at over halvparten av norske barn ikke sikres godt nok i bil. Ved kollisjon kan det være avgjørende for liv eller død om barnet sitter forovervendt eller bakovervendt. Likevel velger altså tusenvis av foreldre å gamble med barnas liv.

Les Redaktørbloggen av Karine

Sitter barnet ditt bakovervendt i bilen?

Jepp, og det skal han så lenge som det går an.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Her blir det bakovervendt så lenge det lar seg gjøre!

Februar-14 mamma <3

Bakover å så lenge det er mulig å ha henne bakovervendt.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Fått sete av sjefen så han kan sitte bakover til han er fire evt vokser ut av det...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Minste sitter selvsagt bakovervendt, men eldste på 2 og et halvt sitter forovervent nå da det ikke var mulig da hun ble så lang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi ser etter neste bilstol til vesla. Noen som har begynt å se etter det? Ser på tester på nett, men ingen er liksom gode nok.

Vi ser etter neste bilstol til vesla. Noen som har begynt å se etter det? Ser på tester på nett, men ingen er liksom gode nok.
Er også begynt å se litt, men aner ikke hva jeg skal gå for enda.. Muligens besafe sitt.

Februar-14 mamma <3

Eg skal ha den Cybex som kan vris i 90 og 180 grader. Den er genial! Sååå enkel å ta inn og ut ungen

Eg skal ha den Cybex som kan vris i 90 og 180 grader. Den er genial! Sååå enkel å ta inn og ut ungen

Har sett på den jeg og, men den krever vel isofix (noe vi ikke har) og kan dermed bare brukes bakover til 18 kilo?

Februar-14 mamma <3

Har også lyst på den, så dumt at man ikke kan ha den uten isofix:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp