F [*Fio*] Forumet er livet VIP 26 Mar 2007 #1 Jeg har abonnert på de to bladene siden John Ruben ble født, og vert kjempefornøyd[:D] Noen som vil verves? spør meg gjerne om hva bladene inneholder, om dere lurer på det[:)]
Jeg har abonnert på de to bladene siden John Ruben ble født, og vert kjempefornøyd[:D] Noen som vil verves? spør meg gjerne om hva bladene inneholder, om dere lurer på det[:)]
Pivi Elsker forumet 26 Mar 2007 #2 Abonerer selv, kjempefornøyd jeg også! Nyttig lesning! Verver gjerne hehehe[;)]
I Ingrid03 Blir kjent med forumet 26 Mar 2007 #3 Har akkuratt bestillt de selv, skulle spurt for 2 uker siden så kunne du fått verve meg...
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 26 Mar 2007 #4 du kan få verve meg Fiorelina [:)] hvis du sørger for at jeg får BÅDE foreldre og barn OG BAM [:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 26 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Trine82 du kan få verve meg Fiorelina [:)] hvis du sørger for at jeg får BÅDE foreldre og barn OG BAM [:)] Gøy [:D] Skriver deg opp med det samme.. og sender deg PM[;)]
ORIGINAL: Trine82 du kan få verve meg Fiorelina [:)] hvis du sørger for at jeg får BÅDE foreldre og barn OG BAM [:)] Gøy [:D] Skriver deg opp med det samme.. og sender deg PM[;)]