Foreløpig symptomer hos dere?

Miss Independent

Elsker forumet

Før testing (igår) kjente jeg ikke noe særlig, prøvde heller ikke å kjenne etter. Men jeg var veldig øm og støl i nedre del av magen og ryggen.

Men idag, etter positiv test kjenner jeg litt av hvert...
- Stikkinger (spesielt når jeg strekker meg)
- Menssmerter/murringer
- Ømme pupper
- Trøtt og sliten 

Så langt ingen kvalme, og det skal jeg nyte så lenge

til meg er det mensmurringer, konstant trøtt å veldig øm i brystene... 
Satser på å slippe unna kvalmen ja... men det er vell bare ønsketenkning... 

Jag har hatt mye mensmurring og stikninger, men det er ikke så ille for øyeblikket. Jeg er litt småkvalm av og på, mest når jeg blir sliten. De siste dagene har jeg blitt veldig trøtt, og orker veldig lite før jeg må hvile litt.

Men kan jeg spørre om noe? Er det noen som IKKE har ømme pupper? Mine finnes ikke ømme, samme hvor mye jeg klemmer på de Forrige gang var de superømme, men jeg tenker at de kanskje ikke er det nå, siden de har vært gjennom det før? Blir jo nesten litt bekymret, siden det virker som om "alle" andre har det.

Hos meg er det mensmurringer, en del på dagtid. Er veldig trøtt og slapp, men når jeg legger meg om kvelden våkner jeg til og kjenner meg litt kvalm... Vet ikke om der er vanlig (?)

Flangre: Har ikke så ømme pupper lenger jeg heller. Kjenner det innimellom bare. Har i det hele tatt ikke noe særlig symptomer jeg. Litt mensmurring og strekking i perioder, og litt mer trøtt bare.

Ikke så mye symptomer enda faktisk. Sist gang var jeg sykt plaget med litt av alt. Jeg har heller ikke ømme pupper,men sist var de så ømme at jeg måtte holde på bæra når jeg gikk i trapper ol.

Mest trøtt og sliten. Var små-kvalmen i starten, men nå kommer det mest om jeg går for lenge uten mat. Litt stikkinger og murringer innimellom ;)
Flangre: Ikke ømme pupper her helleremoticon

Ømme pupper
Mensmurringer ( litt )
Trøtt
Hard mage
Oftere sulten
Litt vondt nederst i korsryggen 
Hyppige tissepauser

Foreløbige symtpomer ja;
-Litt ømme bryster
-Noen kvalmeanfall,men ikke veldig sterke (ikke som sist).
-Av og til disse voksemertene nedover lårene.

Og trøttheten og slappheten har meldt seg...det er søren meg slitsomt,men også gøy når man kommer på hvorfor jeg er trøtt .

-Jeg er oftere sulten og blir fortere mett.
Oh lord jeg synes jeg har blitt mer rørt av filmer,sanger og historier etter vår eldste.
Men nå kan jeg jo bli lei meg bare jeg knipser med fingrene....

Back
Topp