nystart2026
Flørter med forumet
Har to jenter med 2,5 års mellomrom. Minste begynner i 1. klasse når baby (forhåpentligvis) kommer, og jeg tenker en del på aldersforskjellen. Min erfaring er jo to relativt tette, det var sinnsykt slitsomt i starten, men nå underholder de hverandre, og har mye glede og støtte i hverandre. De får også bryne seg på hverandre, noe jeg ser på som veldig positivt.
Er det noen av dere som har erfaring eller tanker rundt det å få en baby med større barn? Jeg har ikke erfaring med det, og merker at jeg er spent på hvordan det blir i praksis. Ikke som baby, men når hen vokser opp, de to andre blir jo en del større, og vil vel få et annerledes forhold til minstemann. Tenker litt på om man bør prøve på en nr 4, men det tror jeg ikke jeg har helse til….
Er det noen av dere som har erfaring eller tanker rundt det å få en baby med større barn? Jeg har ikke erfaring med det, og merker at jeg er spent på hvordan det blir i praksis. Ikke som baby, men når hen vokser opp, de to andre blir jo en del større, og vil vel få et annerledes forhold til minstemann. Tenker litt på om man bør prøve på en nr 4, men det tror jeg ikke jeg har helse til….