Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mumfie*
Bilen blir ikke sløvere eller tregere selv om du har automat.... Jeg sverger til automat......
ORIGINAL: Moradi
Bilen blir ikke sløvere eller tregere selv om du har automat.... Jeg sverger til automat......
Neinei, men nå tenker jeg på hvis du feks skal forbikjøre en trailer i oppoverbakken i en tunell. Hvordan blir det da med giring? Med manuell pleier man jo å gire ned for å komme fortere opp i hastighet. Vi skal ha automat, men tenkte bare jeg skulle høre om det duger i sånne tilfeller.
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Moradi
Neinei, men nå tenker jeg på hvis du feks skal forbikjøre en trailer i oppoverbakken i en tunell. Hvordan blir det da med giring? Med manuell pleier man jo å gire ned for å komme fortere opp i hastighet. Vi skal ha automat, men tenkte bare jeg skulle høre om det duger i sånne tilfeller.
er det noe spesielt med tunneller? [8D]
Min nå litt slitne passat med automat drar ganske freskt fra i bakker og på flatmark.. Har ikke noe å klage på der..
SÅnn fra 0-100 er nok automat litt tregere enn manuell, men det er jo bare en tilvenningssak og et spørsmål om å være hard nok på gassen.. [:-]