Ford s max! Og bilstoler

Er ikke isofix i vårt midtsete.
Sikkert fordi vår er 2007 modell;-)

Har ikke behov for det heller, heldigvis ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
De begynte med isofix i midten på
Ford S-Max i 2011 modellene :)

Er på jakt etter brukt S-Max med 3 isofix, så har sjekket litt rundt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte s-max med tre isofix i går. Får den i morgen, men så oppdaget jeg at det ikke er bare-bare med bakovervendte seter i den pga det lasterommet under gulvet. Som jeg ikke hadde fått med meg noe om, og føler meg litt dum, men vi får det til uansett altså, men dere som har det, hvordan er det løst? Leste noe om "noe til å legge nedi"?

Vi kjøpte s-max med tre isofix i går. Får den i morgen, men så oppdaget jeg at det ikke er bare-bare med bakovervendte seter i den pga det lasterommet under gulvet. Som jeg ikke hadde fått med meg noe om, og føler meg litt dum, men vi får det til uansett altså, men dere som har det, hvordan er det løst? Leste noe om "noe til å legge nedi"?

I de lasterommene er det varseltrekant og utstyr hvis du punkterer. Det er ikke så ofte man får bruk for de tingene???

at jeg trenger det er ikke problemet, problemet er at det er ikke godkjent med med sete med støttefot der uten en "avstandsstykke" som visstnok er standard eller kan skaffes. Fint om jeg får tak i eller at det følger med (sjekke i morgen) for det gjør bilstolkabalen eklere. At jeg ikke kommer meg nedi er ikke problemet, problemet er at jeg sjekket masse bilstoler i går, og nesten ingen var til å feste ved vinduene i andre seterad, bare i midten. Pga de rommene.

at jeg trenger det er ikke problemet, problemet er at det er ikke godkjent med med sete med støttefot der uten en "avstandsstykke" som visstnok er standard eller kan skaffes. Fint om jeg får tak i eller at det følger med (sjekke i morgen) for det gjør bilstolkabalen eklere. At jeg ikke kommer meg nedi er ikke problemet, problemet er at jeg sjekket masse bilstoler i går, og nesten ingen var til å feste ved vinduene i andre seterad, bare i midten. Pga de rommene.

Oi, det visste ikke jeg. Vet du hvor det står at det ikke er godkjent, eller ble du fortalt det av selger? Nå har vi vårt bakovervendte i midten, og der er det ikke noe rom, men når hun skal over i neste størrelse må hun ut på en av sidene.

Har du link til hvor man kan se hvilke seter som passer og hvilke som ikke passer?

Sent from my iPhone using BV Forum

På de ulike produsentene sine sider.

Men jeg har siden lest at det er ordnet med noe som legges nedi og avstiver.

fra app

På de ulike produsentene sine sider.

Men jeg har siden lest at det er ordnet med noe som legges nedi og avstiver.

fra app
På siden bak fører er det et tomrom på vår 2007-modell. Den har vi fyllt opp med pocketbøker ;-)
Når vi kjøpte vår fikk vi høre at det gikk bra.
På siden bak passasjer er det rom til ekstrating som skumflaske for punktering osv, så det rommet er jo fylt opp ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg har hørt at det default ER en greie der på de nye, vår er fra 2013. Vi får se i morgen når vi henter den.

Back
Topp