Ford Mondeo

JanneJenta78

Forumet er livet
Vi lurer på å kjøpe en 2002 mod Ford Mondeo..gått kun 40.000. Men har ikke vært borti den type bil før. Noen som har eller har hatt? Erfaringer?

ORIGINAL: Sun_shine

Vi har ford mondeo 2003 modell[;)]

Er dere fornøyd da? [:)]

ORIGINAL: JanneJenta78

ORIGINAL: Sun_shine

Vi har ford mondeo 2003 modell[;)]

Er dere fornøyd da? [:)]

Jepp veldig[;)]
Det er god plass, den er god å kjøre. Det som er så bra er at det er god bagasjeplass og god plass bak. Vi har jo ei på 10mnd som sitter i besafe sete bakovervendt, men alikvel er det god nok plass på passasjersida foran til å sitte vanlig med utstrakte bein.
Og vi får plass til to vogner ved siden av hverandre baki bagasjen.
Vi har stasjonsvogn da som du sikkert skjønner.[;)]
Også er det diesel. Fin bil, god å kjøre.

vi har også mondeo 2002 modell.
Veldig fornøyd.Mannen som bruker den mest,men ikke hørt han klage.
Goood plass både i bagasje rom og imellom setene.God å sitte i også.

Vår hadde gått rundt 100 000 når vi kjøpte den og er vel på rundt 125 000 nå eller noe,og fortsatt ikke hatt no trøbbel[:)]

EN forhandler sa til meg at det er den stv som har størst plass (men det er snakk om cm og mm)

Min far har en slik bil, har kjør den endel. Liker dem ikke!

om man er lang er de sikkert ok, men jeg på 160 når ikke ned.. vonde seter også..

-prøvekjør bilen!!

Denne er lite kjørt, og alle servicer fulgt. Får den veldig rimelig. Ser på nettet at andre biler av samme type, til samme pris, har gått ca 100.000 mer.

Vi skal prøvekjøre ja..OG ha med vogn og barnesete..hehe.

Smaken er jo som baken..delt :-P

Vi har vurdert 4 andre biltyper/merker også, og uansett hvilket merke det er har folk alltid noe å utsette på dem. Blir sprø [;)]

Men nå er det enten denne eller en VW Passat vi skal ha. Hørt mye bra om Passat, men den vi har sett for oss har tross alt gått 130.000 mer.

ORIGINAL: Freaky*Nurse

EN forhandler sa til meg at det er den stv som har størst plass (men det er snakk om cm og mm)

om man er lang er de sikkert ok, men jeg på 160 når ikke ned.. vonde seter også..

-prøvekjør bilen!!

venninna mi på 155 har også mondeo stv og når helt fint til pedalene og sitter godt.
Jeg synes setene er gode[:)]Men smaken er som baken ja

ORIGINAL: Mamasan

vi har 2010 modell da men er veldig fornøyde med den.
har hørt at de litt eldre mondeoene har hatt litt feil så pass på at den er godt sjekket

modellene FØR 2002 bør man styre unna etter det jeg har skjønt.De etter det er de feilene rettet på og mindre problemer med[:)]

Noen som vet om det er ISOFIX i 2002-modellene??

Vi har også 2003 -modell og er kjempe fornøyd.. God bil å kjøre, ligger stødig på veien, gooood plass og ikke minst IKKE tull med den!! Vår har gått nesten 170 000 uten at det har vært noe som helst problemer!![:D]

Havner dere på passat, så kjøp 03 eller nyere. Ellers er dere garantert forstillingsproblemer[;)]

vi har og ford modeo 2002 modell
og eg må si eg er veldig fornøyd med biln.stor og god bagasjeplass,plass til 3 bilstoler/putestoler bak.
vi kjøre mye langt med den,og den e kjempego å kjøre,har gode seter og ligger godt på veien...

men vår slit dekk,har hatt den inne for og få det fiksa,men blir desverre ikkje bedre,har hørt at ford har vært litt kjent for og slite dekk..

søstra mi har vw passat 04 modell,og den e mye mindre plass i ivertfall..

må si eg anbefale mondeo stv :-)

Vi har mondeo 2002mod. Er helt grei å kjøre og god plass, men er for liten motor i vår(1800) så bruker den mye bensin.
Bruker ca 5000 i året på vedlikehold. Vi kommer ikke til å kjøpe Mondeo igjen.

-prøvekjør bilen!!

Den er ikke den største stasjonsvogna, nei. [;)]
Kommer an på utgaven, men setene er generelt grusomme.
Den er ekkel å kjøre.
Mye vedlikehold og høye kostnader på service.

Vi hadde en 07 model som vi solgte i sommer. Vi var superfornøyd med bilen! God og kjøre,sitter som støpt på veien,kjempe go plass i bagasjen enda vi hadde sedan og den var fin og romslig inni. I tillegg brukte den ikke mye på mila så den var jo økonomisk også[:)]
Jeg ville absolutt vurdert det!
Vi angrer skikkelig på at vi solgte mondeon ihvertfall..Savner den masse[8D]

Jeg har en Ford Mondeo TDCI 05 model, og kan si med hånden på hjertet at det er beste bilen jeg noen gang har hatt! Bruker lite diesel, motorene varer lenge, god comfort, stor plass, behagelig og stille å kjøre. Ja, en knall bil spør du meg!![;)]

ORIGINAL: Sicily

-prøvekjør bilen!!

Den er ikke den største stasjonsvogna, nei. [;)]
Kommer an på utgaven, men setene er generelt grusomme.
Den er ekkel å kjøre.
Mye vedlikehold og høye kostnader på service.

Har du fått en mandagsbil? Jeg har ikke påkostet min bil en øre, og vedlikeholdet?? Det går jo av seg selv.

-prøvekjør bilen!!

Vi har den største stv... Citroen C5[:)][;)]

Back
Topp