JanneJenta78
Forumet er livet
Vi lurer på å kjøpe en 2002 mod Ford Mondeo..gått kun 40.000. Men har ikke vært borti den type bil før. Noen som har eller har hatt? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sun_shine
Vi har ford mondeo 2003 modell[;)]
ORIGINAL: JanneJenta78
ORIGINAL: Sun_shine
Vi har ford mondeo 2003 modell[;)]
Er dere fornøyd da? [:)]
ORIGINAL: Freaky*Nurse
EN forhandler sa til meg at det er den stv som har størst plass (men det er snakk om cm og mm)
Min far har en slik bil, har kjør den endel. Liker dem ikke!
om man er lang er de sikkert ok, men jeg på 160 når ikke ned.. vonde seter også..
-prøvekjør bilen!!
ORIGINAL: Mamasan
vi har 2010 modell da men er veldig fornøyde med den.
har hørt at de litt eldre mondeoene har hatt litt feil så pass på at den er godt sjekket
ORIGINAL: JanneJenta78
Noen som vet om det er ISOFIX i 2002-modellene??
EN forhandler sa til meg at det er den stv som har størst plass (men det er snakk om cm og mm)
om man er lang er de sikkert ok, men jeg på 160 når ikke ned.. vonde seter også..
-prøvekjør bilen!!
ORIGINAL: Sicily
-prøvekjør bilen!!
Den er ikke den største stasjonsvogna, nei. [;)]
Kommer an på utgaven, men setene er generelt grusomme.
Den er ekkel å kjøre.
Mye vedlikehold og høye kostnader på service.
-prøvekjør bilen!!