Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen som har erfaring med disse bilene? vi ser på Ford Mondeo Titanium 2010 modell og Volvo V70 2010 modell. Noen som vet hvem av disse bilene som har best plass i bagasjerommet? og i baksete? Ellers andre erfaringer med disse bilene?
Har Ford Mondeo stasjonsvogn, 2008 modell. Veldig fornøyd :)
Masse plass til barnesete med og uten isofix, GOD bagasjerom plass, god og kjøre. Ja, meget fornøyd alt i alt. Har aldri hatt volvo selv, så kan ikke si noe om det =)
Har utelukkende positive erfaringer med Volvo. Hadde V70 før, men nå har vi XC70.Bagasjerommet i V70 er helt greit. Fikk med oss barnevogn og det vi ellers trengte.
Tror Mondeoen er størst. Har en venninne som prøvde alle mulige biler, og endte opp med 2009 mod. Mondeo pga. størrelsen. Kjøreegenskaper, driftsikkerhet og alt sånt er jeg rimelig sikker på stiller ganske likt. Når det er sagt, har Volvo hatt gode biler i årevis. Ford har nettopp begynt å produsere skikkelige biler..
JEG hadde valgt Volvoen, skulle jeg valgt mellom de to..
Volvo har lenge ligget fremst og øverst på alt som har med sikkerthet og bil å gjøre. Jeg sverger til Volvo! Men nå til dags er vel alle nye biler relativt på lik linje, hvertfall disse "store" merkene. Ford er vel i bunn å grunn ikke et dårlig valg, men hvorfor velge når man kan få begge ? http://www.klikk.no/motor/bil/arkiv/article272418.ece :D
Volvo.. hatt vår siden 2009 å det har ennå ikke vært noe feil på den.. driftsikker, fin og stor bil. Volvo koster litt mer enn ford, men man får igjen met når man selger igjen..