Ford Mondeo... Noen andre tips?

Vi har Landcruiser så regner med at det ikke er noe problem hverken med barnevogn eller å få inn ett barnesete til. Nå bruker ikke eldstebarne beltestol lenger og jeg regner med at yngste barnet snart er ferdig med sitt også. Det eneste som "plager" meg litt er at det kun er magebelte i midten bak, men går ikke det ann å byttes ut så får vi kjøpe bilstol som kan festes bare med magebelte.

& sa har vi jo hatt Audi A4 & A6. Anbefaler A6 pga plass. Mercedes er stor & tung, men er veldig sikker da. Anbefaler 4matic i så fall. Herk å kjøre på vinteren ellers... Volvo 850 ( gmltypen av V70 ) er grei den, men når valget sto mellom V70 og Passat nå sist så valgte vi Passat. Forbruk & forsikring er jo noe man må tenke på også. Smax'n tror jeg lå på 0,5 på blandakjøring :) vi har ikke prøvd noen franske biler..

Har hatt Ford Mondeo, Ford Smax, VW Touran og VW Passat ( når vi snakker familie biler ). Favoritten er Ford SMAX! Finner ikke mer genial bil enn det... :) Har VW Passat nå.
Enig med deg!Ford SMax er dn genial familiebil! Jeg elsker den bilen, fikk den nå i sommer! God også på vinterføre og utrolig fleksibel bil

Back
Topp