Ford Mondeo... Noen andre tips?

Carro_suss

Glad i forumet
Driver å ser på bil, da vi må ha en bil til:) nesten bestemt meg for en Mondeo, noen som har den? Fornøyd? Evn andre familie biler, ps; må ha stort bagasjerom?:)

Toyota Avensis skal ligge i samme rekke som Ford Mondeo :) Lite erfaring med dem begge men samboer fra snart Mondeo som ny firmabil. Min far har hunder og hans valg stod også mellom de to.

Opel avensis skal ligge i samme rekke som Ford Mondeo :) Lite erfaring med dem begge men samboer fra snart Mondeo som ny firmabil. Min far har hunder og hans valg stod også mellom de to.
Ja har hørt at Avensis'en er fin å:) får se på den også:) ikke lett å finne den rette bilen, da jeg er veldig kresen:)

Vw toruan :)

Vi driver å leter etter bil nå.. Må h. En som er størrre, har ikke plass til 3 barnestoler i den vi har.. Så skal ha 7 seter :)

vw passat firehjulstrekk :-) stor bil, god plass:-) vi har storebror bakovervendt enda, han er en stor gutt og 2,5 år. og min mann kan fint sitte foran på passasjer siden med god plass til beina selv om det svære setet står bakover:-)
og sånn skal det jo stå en god stund til:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Både passaten og touranen er også veldig fine biler, men ligger litt høyere i pris mener jeg. Vi er også usikre på hvor mye vi skal bruke:p vanskelig detta:p

Hadde mondeo før, forbaske skitbil spør du meg. Har Toyota avensis stv nå, love it. Er aldri noe som feiler den. Går som ei klokke <3

Vi har hyundai i40, stoor og romslig bil. Vi var på samme jakt for snart et år siden, prøvde mange biler med bakovervendt sete, meg foran (jeg er 182 lang) og med bagasjen full. Utrolig fornøyd med valget! :)

Vi har hyundai i40, stoor og romslig bil. Vi var på samme jakt for snart et år siden, prøvde mange biler med bakovervendt sete, meg foran (jeg er 182 lang) og med bagasjen full. Utrolig fornøyd med valget! :)
Så på hyundaien også:) har hyundai elantra fra før av, veldig fin bil, men utrolig mye feil med min bil da, har påkostet meg mye, men den begynner å bli gammel 2000 modell:)

Så på hyundaien også:) har hyundai elantra fra før av, veldig fin bil, men utrolig mye feil med min bil da, har påkostet meg mye, men den begynner å bli gammel 2000 modell:)
Nå er vår ikke ett år gammel enda da, og det er god garanti på den også. Mener og at den knocka ut Volvo i sikkerhetstester. Hyundai har blitt mye bedre bare de siste årene ;)

Vi har også toyota avensis stv. og den er god å romslig, vi kjøpe den da jeg gikk gravid med aron for vi trengte en bil vi kunne ha to bakovervendte bilseter i og som min mann fremdeles kunne kjøre siden han er 184 høy... og den er helt super :)

Har hatt Ford Mondeo, Ford Smax, VW Touran og VW Passat ( når vi snakker familie biler ). Favoritten er Ford SMAX! Finner ikke mer genial bil enn det... :) Har VW Passat nå.

Har hatt Ford Mondeo, Ford Smax, VW Touran og VW Passat ( når vi snakker familie biler ). Favoritten er Ford SMAX! Finner ikke mer genial bil enn det... :) Har VW Passat nå.
Oho, snakk in å ha prøvd alle familie bilene da? Hva var det som gjorde at de andre ikke ble favoritt?

Oho, snakk in å ha prøvd alle familie bilene da? Hva var det som gjorde at de andre ikke ble favoritt?

De er jo alle gode biler, men Smax topper både på baggasje rom & det at du faktisk har 3 hele seter bak, og dessuten kan hvert enkelt sete flyttes separat frem og tilbake. Om Smax får dør som Mazda5 så blir den perfekt :)

Plassmessig i baksetet så er Mondeo & Passat lik mener. Mht bakovervendt sete bl.a. Baggasjerommene er store også.

Noe som er kjekt med Smax & Touran er at de er ganske "høye". Man slipper å bøye seg så mye når man skal feste barnet i bilstol eller ta inn & ut av baggasjerom. På disse to bilene slapp jeg også å ta av toppen av barnevogna :) Satt den bare rett inn i bila m/ bremsa på :)

volvo v70 har kjempe bra plass i bagasjerommet.. har greid å få inn ei dypvogn,ei tvillingvogn, to mammaer foran og 3 1 åringer i hvert sitt sete i baksete..( gikk bare så vidt i baksettet)

Back
Topp