Carro_suss
Glad i forumet
Driver å ser på bil, da vi må ha en bil til nesten bestemt meg for en Mondeo, noen som har den? Fornøyd? Evn andre familie biler, ps; må ha stort bagasjerom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har hørt at Avensis'en er fin å får se på den også ikke lett å finne den rette bilen, da jeg er veldig kresenOpel avensis skal ligge i samme rekke som Ford Mondeo Lite erfaring med dem begge men samboer fra snart Mondeo som ny firmabil. Min far har hunder og hans valg stod også mellom de to.
Så på hyundaien også har hyundai elantra fra før av, veldig fin bil, men utrolig mye feil med min bil da, har påkostet meg mye, men den begynner å bli gammel 2000 modellVi har hyundai i40, stoor og romslig bil. Vi var på samme jakt for snart et år siden, prøvde mange biler med bakovervendt sete, meg foran (jeg er 182 lang) og med bagasjen full. Utrolig fornøyd med valget!
Nei, ikke si sånn a den er jo så fin ja bra du sier ifra greit å få flere kommentarer på godt å vondtHadde mondeo før, forbaske skitbil spør du meg. Har Toyota avensis stv nå, love it. Er aldri noe som feiler den. Går som ei klokke <3
Nå er vår ikke ett år gammel enda da, og det er god garanti på den også. Mener og at den knocka ut Volvo i sikkerhetstester. Hyundai har blitt mye bedre bare de siste åreneSå på hyundaien også har hyundai elantra fra før av, veldig fin bil, men utrolig mye feil med min bil da, har påkostet meg mye, men den begynner å bli gammel 2000 modell
Oho, snakk in å ha prøvd alle familie bilene da? Hva var det som gjorde at de andre ikke ble favoritt?Har hatt Ford Mondeo, Ford Smax, VW Touran og VW Passat ( når vi snakker familie biler ). Favoritten er Ford SMAX! Finner ikke mer genial bil enn det... Har VW Passat nå.
Oho, snakk in å ha prøvd alle familie bilene da? Hva var det som gjorde at de andre ikke ble favoritt?