Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det med plass til bein i fram sete med touran? Har sett litt på dei.. Ser at setene får plass . Men dei ser litt korte ut. Stemmer det?Ford Mondeo har god plass til to seter, og utrolig god bagasjeplass! Vi skal ha nr.3, og måtte derfor bytte bil nå. Da ble det en VW Touran, da den har 3 separate seter i baksetet.Lykke til med bilkjøp!
![]()
har bestemt at den skal beholdes og så må heller jeg bruke hans når tiden kommer og jeg må ha med to unger og vogn noe sted
Synes den er god og romslig, og god plass til beina. Veldig fornøyd vi altsåHvordan er det med plass til bein i fram sete med touran? Har sett litt på dei.. Ser at setene får plass . Men dei ser litt korte ut. Stemmer det?
Veldig lurt og prøve bilen med barneseterTusen Takk jenterviste gubben denne tråden og trur jeg har klart å overbevise han om at vi må ha noe større
ba han ta med to bilseter, vogn og fullt utstyr hvis han absolutt måtte prøve en sånn bil xD