Fordøyelsen

sessi

Flørter med forumet
sliter skikkelig med fordøyelsen om dagene...
E det noen som vet om det er noe jeg kan ta som hjelper?????
Spiser frukt og fiberrikt brød og drikker mye vann...

Jeg har spist havregrøt og svisker ved siden av. Det har hjulpet meg. Har jeg vært ute på reise har jeg tatt med noe som heter "Frukt og fiber" fra helsekosten, noen slags terninger du tygger. Smaker ikke noe særlig, men funker som bare det. Jeg var i USA i to uker nylig og der var det bare loff og wienerbrød til frokost, så der hadde jeg glede av de.
Ellers er det flott at du drikker mye vann - om man spiser fiber, men ikke får i seg nok væske har det jo helt motsatt effekt.

Lykke til!

Jeg sleit ei stund med magen, men det ga seg da jeg begynte å drikke Biola juicen. Har det alltid stående nå, drikker masse når jeg føler at magen krangler, og det hjelper her hvertfall! Også er den veldig god den juicen[:)]

jeg har byttet ut en del av brødet med havregrøt.(tror jeg reagerer litt på gjær) så syns jeg biola hjelper kjempemasse...

Hadde planer om og kjøpe frukt og fiber, men fikk beskjed om det ikkje var så bra...men viss du har prøvt det, e det vel verdt et forsøk[:)]

Det er ikke anbefalt å ta noe lakserende i perioden før fødselen i redsel for å sette i gang noe. Frukt og fiber tatt i moderate doser er mageregulerende og ikke noen avføringstabletter. Jeg tok halv dose (en halv terning) og det hjalp fint.

Back
Topp