Fordømrade tunge!

papayamammaen

Forumet er livet
Hva er det hun har funnet på, denne ungen min? Hun gaper villig, men når jeg stikker inn skjea, så setter hun tunga i veien. Hvorfor det? Er hun mett eller bare plagsom? Gjør deres unger dette?

Huner bare plagsom[:D][:D]

Nicholas lar meg putte maten inn i munnen hans, så etter litt spytter han det ut igjen eller bruker hånda til og dra det ut av munnen.......Han er også bare plagsom[:D]

hun slutter nok med det etter hvert........

ORIGINAL: Looney

Nicholas lar meg putte maten inn i munnen hans, så etter litt spytter han det ut igjen eller bruker hånda til og dra det ut av munnen.......Han er også bare plagsom[:D]

haha, skitunger vi har!
Æsj, jeg som trodde jeg hadde en snill unge [8D][:D][:D]
Kanskje jeg skal prøve å slutte å gi henne mat når hun begynner med det, og se om hun har like godt næringsvett som Ida [:D]

Huff akkuratt som jenta mi har vært di siste dagene[&o] Hver gang jeg putter skjea inn i munnen så kommer tungen..Men da har jeg bare tatt vekk maten og venta på at hun skulle bli mer sulten

haha, selv om det er jeg som har skrevet det, så leser jeg fordømrade Unge hver gang jeg ser denne tråden! Surrehode i dag visst [&:][:D]

Og godt at det er flere, da er det vel bare en fase[8|][8D][:D]

ORIGINAL: Looney

Samme her! Når hun spiser brød suger hun av pålegget og spytter ut brødet![>:]
Men det er bare av og til, hun er stort sett snill.

Back
Topp