"Forbudt" mat som du har lyst på?

Hadde en psykisk knekk i helga for jeg hadde så lyst til å feste og drikke øl [emoji23] gråt og var helt fra meg [emoji85] jeg er festglad, men har et fornuftig forhold til alkohol altså, selv om det ikke høres sånn ut [emoji39]
Ellers har jeg skikkelig lyst på blåmuggost og spekeskinke.
Har vært litt "badass" og spist spekeskinke som jeg har hatt i fryseren i minst ett døgn. Fikk egentlig i meg veldig lite mat i starten, men legen min sa det var bedre at jeg spiste litt "ulovlig" enn at jeg ikke spiste [emoji5]

Last edited:
Har veldig lyst på kjeks og ost! Og da selvfølgelig den ulovlige osten [emoji12][emoji893] og tunfisk maki [emoji496][emoji496][emoji496]

Jeg liker egentlig ikke salami en gang, men NÅ har jeg selvfølgelig lyst på det :smiley-angry003

Tips til dere andre som også er veldig glad i brie: brødskive med tomat og chili pesto og brie stekt i ovn på varmluft. Fantastisk!!

Jeg har lyst på vin/øl ost spekeskinke røyk. Slutta og røyke så innimellom får jeg bare lyst på selvom jeg vet det ikke er noe særlig godt. Men savner den ene røyken som pleier å være god. Så må jeg si stakkars folk som ikke har røyka. Det lukter røyk støtt og stadig av forbipasserende og ute på restauranter. Det lukter ikke særlig godt.

Tips til dere andre som også er veldig glad i brie: brødskive med tomat og chili pesto og brie stekt i ovn på varmluft. Fantastisk!!

Milde himmel! DET hørtes godt ut!! Pokker at det er lengre til butikken enn jeg gidder å gå..... Men takk for tipset!

Back
Topp