L lene80 Forelsket i forumet 19 Jan 2006 #1 har dere forbilder? og tror dere at dere er/blir gode forbilder for barna deres?
Prinsessa i tårnet Elsker forumet 19 Jan 2006 #2 Mormor og mamma er mine forbilder. Klarer jeg å være ett sånt forbilde for Frida, ja da er det ingen fare.[:)]
Mormor og mamma er mine forbilder. Klarer jeg å være ett sånt forbilde for Frida, ja da er det ingen fare.[:)]
Pondus Elsker forumet 19 Jan 2006 #3 Har faktisk ikke tenkt på forbilder for min egen del. Men håper og tror at vi er gode forbilder for våre barn
Har faktisk ikke tenkt på forbilder for min egen del. Men håper og tror at vi er gode forbilder for våre barn
Mayb31 Elsker forumet 19 Jan 2006 #4 Mitt forbilde er min kjempegode, snille mormor!!! Hun er verdens beste!!!!!!!!!!!!!!
lenemor Forumet er livet 19 Jan 2006 #5 jeg har mamma og mine besteforeldre som gode forbilder, og svigerforeldrene mine er fantastiske forbilder for oss
jeg har mamma og mine besteforeldre som gode forbilder, og svigerforeldrene mine er fantastiske forbilder for oss