Forberedt

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Va du forberedt te den litle kom? Alt va på plass og klart te de kom heim frå sjukehuset? :)

Her va da ikkje klart..:-P skulle ønska eg hadde fått fiksa mykje meir før ho kom! Måtte senda pappen heim når eg og kneipen va på sjukehuset for å rydda og montera lekegrindo feks..:-p

Her var alt det mest nødvendige på plass - eneste vi måtte var å kjøpe ett par klær til i str 50 da han var så liten da han ble født (2745gr og 46cm 1 dag før termin). Hadde ikke kjøpt så mye i str 50 da alle fortalte meg at han kom til å vokse ut av klærene innen en uke og før han fikk brukt alt. Nå - 5 uker senere - begynner klærene i str 50 å passe og noen kanskje også å såvidt begynne å være små.. men ikke helt enda :-)

Nope, ikke i det hele tatt... Ble litt tatt på senga av at lille kom 3 uker før termin :)

Alt på plass av utstyr, bortsett fra klær i str 56.... Og det var det eneste som var nødvendig egentli :p Da hun var så lang at str 50 ble for smått i heldrakter og underdeler... Så pappa på shopping med gjeipen og et stort spm tegn over hodet.... Dårlig shopper!! Men gu jeg var så stolt når han kom hjem, og hadde catwalk foran meg og minien med alt han hadde kjøpt

Fortsatt en del som mangler, men ting som vi ikke trenger helt enda hvertfall. Og så hadde vi altfor lite klær i str 50, måtte få mamma til å hastehandle litt :p

Her manglet jeg og en del klær i strl 50, da alle mente jeg burde kjøpe minst mulig i denne størrelsen siden de vokse ut av det så fort. Lille jente svømte i strl 56, så da dro svigermor og kjøpte klær til henne :P

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, kle i 50 va da mangel på her og..:-P måtte senda ut gubben som tok me seg svigermor. Heh.. Trur ikkje han hadde klart seg uten..:-P Ellers sku eg ønska eg hadde fått klar babynestet, ein av tingene eg irritere meg grønn øve at eg ikkje fekk gjort!:o

Stort sett alt var i orden, måtte kjøpe flere flasker og sterilisator, men det var egen feil, ville ikke jinxe amminga.. Men burde visst bedre...

Nå derimot, når kulda kom på Jæren, ser jeg at jeg ikke har ullklær til vesla, så nå lurer jeg litt på om jeg skal på shopping... :-/

Stort sett alt var i orden, måtte kjøpe flere flasker og sterilisator, men det var egen feil, ville ikke jinxe amminga.. Men burde visst bedre...

Nå derimot, når kulda kom på Jæren, ser jeg at jeg ikke har ullklær til vesla, så nå lurer jeg litt på om jeg skal på shopping... :-/
Med de kalde dagene vi har hatt den siste tiden har jeg også innsett at jeg har hatt litt for lite ull til mini - bør egentlig skaffe litt mer ser jeg. Har foreløpig mange varme vinterdresser da vi har fått flere av venner og familie:-) At jeg alldri lærer at vi kan få kalde dager her på Jæren også..

Første gang hadde vi alt klart leeenge før termin, men denne gangen hadde vi ikke bleier en gang i hus :P Pappsen hadde litt av en oppgave med å montere babysenga og handle inn alt som skulle handles før vi kom hjem :D I tillegg til alt han måtte ordne, så hadde han en vilter 2 åring å løpe etter, og alikevel kom vi hjem til nyvaska hus og roser på bordet! Superpappa!

Første gang hadde vi alt klart leeenge før termin, men denne gangen hadde vi ikke bleier en gang i hus :P Pappsen hadde litt av en oppgave med å montere babysenga og handle inn alt som skulle handles før vi kom hjem :D I tillegg til alt han måtte ordne, så hadde han en vilter 2 åring å løpe etter, og alikevel kom vi hjem til nyvaska hus og roser på bordet! Superpappa!

Hehe.. Høyres ut so han hadde litt å styra me då ja.. :-P men å komma heim te reint hus og bloma, då veit du at du har skutt gullfuglen ja!;) greit me sånne snille gubba! :)

Jepp :) Alt var på plass her :)

Absolutt ikke. Hadde ingen planer om en prematur baby denne gangen heller. Han kom litt overraskende før tiden kan man si. Kjipt å måtte starte å pakke ned jula når man kommer hjem fra sykehuset samt vaske alle klærne fra ferien vår som ble 2 1/2 uke lengre enn planlagt

Her var alt klart:) Har bare handlet inn litt mer ullklær siden lisja vår har litt lav kroppstemperatur å må holdes varm:)

Back
Topp