forbereder våkennatt

nancy drew

Forumet er livet
småen min fikk 2 ganske tette krupp annfall i kveld noe som gjorde at vi selvsagt endte på legevakten. Der fikk vi noe medisin som høyst sansynlig ville hjelpe, men gjøre han hyper (ja gjett om)... Men som legen sa så må vi bare foreldre bare forvente endel våken netter[8|]

Jaja så lenge han får puste så...

det som irriterer meg mest er at jeg ikke greier å slå opp preparatet i felleskatalogen fordi sykepleieren slurvet slik med håndskriften sin[>:] hadde vært kjekkt å vite når jeg kan regne med å sovne i natt  

huff hørtes ikke kjekt ut!! Søstera mi har hatt krypp hun også og godt på en medisin som gjorde at hun ble hyper.. husker ikke hva den heter.. men trur ikke alle reagere slikt på den medisinen + det kommer også ann på hvor mye av den medisinen hun tar, for er det store doser så er jo man bare dømt for at hun blir hyper heheh.. men er bedre det enn at hun skal slite med pusten[;)]
Hun lille mi har også sledet litt med krypp men aldri kommet så langt at vi måtte reise ned til legevakta heldigvis, har hjulpet med å gå ut i kald luft.. *banker i bordet* så all lykke til og god bedring til han lille[;)]

ORIGINAL: nøstebarn

efedrin??[8|]

nope det kan han heller ikke få... Er noen tabeletter som skulle løses opp i vann og tas begynner på Beta, men det jeg finner i felleskatalogen på beta har jeg liten tro på at det er... Skulle funke litt som en astma medisin

Betapred tenker jeg de heter! Men det står ikke i felleskatalogen![:)]

ORIGINAL: MyAngel

Betapred tenker jeg de heter! Men det står ikke i felleskatalogen![:)]

ja det kan stemme ja... det funket i hverfall[:)]

.dobbel

Back
Topp