Forbereder kroppen seg??

medexa

Forelsket i forumet
Har de siste dagene hatt en del murringer, sterke menssmerter og vært veldig mye på do (løs mage), magen føles mye hard, ikke så mye sunken men.. Hva er status hos dere andre som nærmer dere termin? Jeg har termin 12. så er jo noen dager igjen.. Tør ikke håpe for mye heller, men hadde ikke gjort noe om frøkna kom snart :)

Har de siste dagene hatt en del murringer, sterke menssmerter og vært veldig mye på do (løs mage), magen føles mye hard, ikke så mye sunken men.. Hva er status hos dere andre som nærmer dere termin? Jeg har termin 12. så er jo noen dager igjen.. Tør ikke håpe for mye heller, men hadde ikke gjort noe om frøkna kom snart :)

Er nok det ja :)
Jeg hadde også løs mage en uke før hun kom. Og hun kom 14 dager før.. ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Åh, jeg er så misunnelig på dere som kjenner modning :) Jeg kjenner veldig lite. Blitt lurt to ganger også får jeg litt murringer en sjelden gang før det dabber av og gir det seg. Føles som om hun aldri kommer.. :( Har kjent at hun har romstert en del i underetasjen i dag, men det har vel ikke noe med modning og gjøre. Sukk..Tiden snegler seg av gårde..

♡Termin 15 juli♡

Jeg har litt murringer, men ikke så mye egentlig. Men puppene har derimot begynt å forberede seg, det lekker litt når jeg klemmer på dem, og det kjennes ut som om jeg har brystspreng iblant. Jeg kan ikke fryse der for å si det sånn, da merkes det godt.

Har også hatt løs mage i det siste, men tenkt at det er mest fordi det rett og slett ikke er plass til så mye og kroppen bare MÅ kvitte seg med noe, hehehe ;) har fortsatt en måned igjen til termin så.... Menssmerter har jeg hatt i mange uker..

Har det samme som deg. Murring, stikk, menssmerter, nedpress, kynnere.

Back
Topp