forberedelser....

OleDoleMummy

Flørter med forumet
Har dere startet å vaske babyklær osv.... [:D]
ordnet med seng og vogn og alt?....
Har funnet frem det meste fra loft og skap jeg nå, og lurer på å vaske klærne og legge i stellekommoden...

hva har dere gjort?

Jeg kan snart kalle meg ferdig [:D] alt jeg mangler er å legge kluter oppi stellebordet og skaffe meg en liten badebalje [;)] Alt er vaskt av sengtøy, dyner, klær, vippestol og, ja :) 

Jeg holder på å vaske alt nå[:)]
Senga er ikke helt klar enda og vogna står der[8D]
Og så må jeg tørke litt i kommoden før alt legges i....
Ellers må jeg pakke baggen[8D]

Ikke alt klart her for å si det sånn! Men jeg har vertfall alt i hus.

Jeg skal til Ikea idag og handle skuffekommode, dyne/pute og sengklær, stellematte til å ha oppå kommoden, og div. andre ting til babyen. Så da føler jeg endelig at jeg er kommet litt på vei. Føler jeg kommer til å få det travelt fremover nå, med forberedelser til den lille, og tiden renner ut... Juli mnd slappet jeg heeeelt av men nå som det plutselig har blitt august føler jeg at jeg har sååå dårlig tid liksom. [8|] Er alt klart? Men alle klærne er kjøpt inn, og de skal vaskest i helgen, bleier og stelleprodukter er på plass, og ellers er kjøpelisten lang. Men jeg vet i det minste hva jeg skal kjøpe så slipper å fomle med det. [:D] 

Alt e så og sei i hus hvertfall[:D]
Har ennå litt kler igjen og vaska.. Alt det stora står nå der, men tror eg drøye og gjørr sengå heilt klar te det nærme seg. støve jo fort ner...
Og på lørdag nå, så ska me handla alt så e igjen. [:)]

Jeg er ferdig med alt jeg kan gjøre ferdig[:D] Barnevogna er i hus, sprinkelseng og stellekommode er montert og satt på plass. Vi skal låne en vugge av søstera til sambo, så venter på den da... Klær er vaska og lagt pent på plass i stellekommoden. Jeg vasker klær så fort jeg får dem. Bleier har jeg masse av pga alle disse gratispakkene. Hentesettet ble ferdig i går[;)] Eneste jeg skal gjøre i nærmeste fremtid er å pakke sykehusbagen og pleie meg selv med litt spabehandliger og sånt tenker jeg[:)]

jeg har alt (utenom bilsete) i hus...
Det meste er i orden av de store tingene, men jeg har ikke vasket noe babyklær. ikke spør meg hvorfor, men jeg tør ikke [8D]

lurer på når det skal gå opp for meg at jeg blir mamma snart...!!

Her er klærne vaska og på plass i skuffen, senga er montert (og redd opp) og vogna står i gangen..
Stellebordet på badet står også, men det er fordi vi ikke tok det ned etter mini slutta og bruke det[:)]

Er småting som gjenstår, men ikke mye igjen nå[:)]

Her i huset mangler stellekommoden fra trekløver, men den kommer nok i hus denne uka. Når jeg har fått den på plass på badet, så skal jeg begynne å vaske klær! Sååå koselig, gleder meg!! Ellers har jeg vaska sengeklær og håndduker til nå.. og alt av utstyr har vi stående klart, om jeg ikke tar helt feil! Vogna kom i hus i juni, bilsetet og diverse annet kom for en ukes tid siden. Sprinklesenga skrudde vi sammen i forgårs. Såå det begynner å nærme seg at alt er klart for lisje gollen vår! [:D]

Nokså halvferdig her ja. Har faktisk vasket alt av klær, og en del utsyr er på plass. Men vi mangler et soverom!!!Skal begynne til helga å gjøre om kjellerstue til barnerom. Ellers mangler vi noe utstyr som madrass, dyne, lammeskinn, babycall o.l. Men har termin 19 sept, så skal no enda være god tid...[:-]

ORIGINAL: MorStine

Her er alt vasket og lagt fint på plass i stellekommode, senga er redd opp osv. Jeg er 100% babyklar!!! :)

Me too[:)]

ORIGINAL: OleDoleMummy

Har dere startet å vaske babyklær osv.... [:D]
ordnet med seng og vogn og alt?....
Har funnet frem det meste fra loft og skap jeg nå, og lurer på å vaske klærne og legge i stellekommoden...

hva har dere gjort?

jeg har vasket alt av klær til babyen og lagt d i kommoden[:)]
Satt opp senga men ikke redd den opp, litt tili enda syns jeg..er jo bare i uke 32
Holder på med rundvask av huset, skal begynne med 1. etasje når regnværet kommer tilbake over trondheim( noe jeg håper ikke skjer med d første)
Og når jeg er ferdig med dette skal jeg skru opp stellebord og ordne saker og ting rundt d på badet.
Ellers så ere alt av store ting klart til bruk[:D]

Mangler enda:
* sengklær (dynetrekk)
* flere vaskekluter
* flere gaskluter
* stelleprodukter
* en lue som passer til utedressen[8D]
* fisher price microsterilisator

å sikkert++

Det meste er klart her![:)]

jeg begynte med det i går jeg :) Veldig fornøyd! henger på tørk! :D

Har alt i hus utenom madrass og lammeskinn til bilstol, eller, dvs. svigerinna mi har vogn osv. da men, den er på stell hvertfall![:)]
Må berre vaske alle klær osv. å legge dei på plass, lage klart på badet og sånn, så er eg klar![;)]

ORIGINAL: ver0

Jeg kan snart kalle meg ferdig [:D] alt jeg mangler er å legge kluter oppi stellebordet og skaffe meg en liten badebalje [;)] Alt er vaskt av sengtøy, dyner, klær, vippestol og, ja :) 

dyne?? vasker man det også?? holder det ikke å lufte den? :S

Her er også alt så og si klart. Skal bare vaske noen håndkle, kluter og tepper.

Hjelpes...

Einaste som er 100% klart her er vogna... og svigermor fekk tak i vogndyne i forgårs.

Alt det andre er 90% klart sånn ca... me veit kva me skal ha, når tid me får tak i det.

Mor mi kjem innover rundt den 17 august, og då får me køyrd på IKEA (ho og far skal sponse seng, mormor og morfar sponsar stellebord, og me sponsar sjølv eit klesskap viss me er heldige...) Og då får ein jo og alle desse småtinga som dyne, pute, sengetøy, sengekant, stellepute, etc etc.

Og bilsete får me kjøpt brukt av systra til sambo. (Og viss det IKKJE er eit bakovervendt sete... so trur eg hormona mine tek overhand og eg kjem til å grine fram ein ny Nilen)

So når klesskapet er oppe, kan eg byrja å vaske babytøy og legge fint inn i skapet (:

Back
Topp