Forberedelser til baby kommer

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Man vet aldri hvor dårlig man kommer til å bli, derfor tenker jeg at det bare er å kjøre på med ting som blir vanskelig når baby kommer f.eks : pusse opp, rydde i skapet, ta en venninnetur, reise til syden osv.

Skriv her når du har utført tingen❣️
 
Jeg har laget en liste over hva vi ikke har etter toåringen, så jeg i alle fall har litt oversikt på den fronten :)
 
Jeg har tatt et nytt skippertak i kommoden til min (snart) 3-åring. Bort med små størrelser, smokke-snorer, smekker osv. Neste skritt på lista er å få sortert ut det vi vil spare på og få lagt det på loftet i tett plastkasse.

Jeg føler at alt jeg får gjort i huset er forberedelser til baby i februar :p Jeg blir rydde- og kastefreak når jeg er gravid.

Neste punkt på lista: eget klesskap. Se gjennom hva jeg har som jeg tror kan brukes nå i sommer og høst, og lage en liste over hva jeg kan trenge i graviditeten.
 
booket svangerskapstimw og ultralyd( tror jeg vil endre dato på ultralyd, synes uke 8 er litt seint)
 
Har flyttet på stauder i hagen og pusler litt med sånt som skal gjøre den mest mulig vedlikeholdsfri senere i sommer når jeg regner med å være for dårlig form, og neste sommer når vi sikkert er alt for opptatt!
 
Jeg hadde akkurat startet på prosjekt pusse ned spisebordet… så det står halvveis pussa i 1000 deler.. så må prøve å få gjort det ferdig før kvalmen for alvor setter inn
 
Jeg har allerede funnet og lagt inn varsel på prisjakt :hilarious:
Jeg har allerede kjøpt ny barnevogn :hilarious: (når vi visste vi skulle få en til og 1-åringen fortsatt har behov så kjøpte vi en allerede for ved bytte av klima Norge ➡️ Spania så hadde vi plutselig helt andre behov fra vogna, Emmaljungaen ble for varm rett og slett og ga for lite solbeskyttelse)
 
Jeg har allerede kjøpt ny barnevogn :hilarious: (når vi visste vi skulle få en til og 1-åringen fortsatt har behov så kjøpte vi en allerede for ved bytte av klima Norge ➡️ Spania så hadde vi plutselig helt andre behov fra vogna, Emmaljungaen ble for varm rett og slett og ga for lite solbeskyttelse)
Ja ikke sant :p
 
Cybex Priam. Helt forelsket! Den er helt rå! ❤️
Åh ja!! den siklet vi også på, den er gørlekker! :hilarious:ser innmari kjekt ut med den e-versjonen også. Ble desverre litt for lav for oss så vi endte med Bugaboo fox5 i helsort med sunrise red kalesje, pluss at kalesjen er superstor så den stenger godt for sola :happy:
 
Ehhhhm. Jeg kjøpte babybadekar på tilbud i går! Vet det er dette badekaret vi skal ha, og når jeg da fikk 70% så MÅTTE jeg bare slå til.

Min kommende ektemann vet det ikke enda :laughing021
 
Last edited:
Åh ja!! den siklet vi også på, den er gørlekker! :hilarious:ser innmari kjekt ut med den e-versjonen også. Ble desverre litt for lav for oss så vi endte med Bugaboo fox5 i helsort med sunrise red kalesje, pluss at kalesjen er superstor så den stenger godt for sola :happy:
Hvor høye er dere? Jeg hadde TFK joggster twist forrige gang og var SUPERfornøyd! Solgte den faktisk for kun 2 år siden.. og angrer litt nå :laughing021
 
Hvor høye er dere? Jeg hadde TFK joggster twist forrige gang og var SUPERfornøyd! Solgte den faktisk for kun 2 år siden.. og angrer litt nå :laughing021
Vi er over 180 begge to, så ikke sååå høye men liker å ha håndtaket litt høyt. Kan hende det spilte inn på valget at når vi testet den så hadde jeg stoooor babymage som kom i veien for alt :hilarious: åååå den hadde vært kjekk å ha nå ja! Men, da har du god unnskyldning for å kjøpe ny da hehe. Kikket også på sånne joggevogner, ser veldig praktisk ut!
 
Vi er over 180 begge to, så ikke sååå høye men liker å ha håndtaket litt høyt. Kan hende det spilte inn på valget at når vi testet den så hadde jeg stoooor babymage som kom i veien for alt :hilarious: åååå den hadde vært kjekk å ha nå ja! Men, da har du god unnskyldning for å kjøpe ny da hehe. Kikket også på sånne joggevogner, ser veldig praktisk ut!
Ja. Skal tråle Finn for å si det sånn.. beste vogna jeg har prøvd

Veldig praktisk med store hjul, adapter til bilsete, lett å slå sammen og mange kjekke lommer! Nei, jeg mååå se om jeg finner den vogna igjen!
 
Back
Topp