Forberedelse dåp

Joffen

Gift med forumet
VIP
Da er jeg noenlunde i rute til dåp i mrg[:)] Burde egentlig ha lagt meg, men må ha en pust i bakken før jeg finner sengen (les: MÅTTE ha min dose pepsi max og sjokolade for dagen[:D])

Jeg har gjort (nesten) ALT selv til denne dåpen, har lurt på om jeg er alenemor[&:] Jeg har bært stoler, bord, benker, servise, handlet, hentet kake, kjøpt brus og ja alt mulig...Sambo har vasket 2 bad, det er alt han har gjort[:'(]

Gjett om det er en som skal sitte med beina godt plantet i sofaen i mrg kveld! (Meg ja!!!) Så får sambo rydde alle møblene på plass igjen[:)]

Ønsker dere alle en fin søndag, så skal dere få en oppdatering i mrg om hvordan det gikk

Bordet                   Dekking                   Pynt

Gavebord                  Kaken[:)]                  Pynt

Så fiiint!!! Du kan jo bare la det stå til onsdag da - så kan han rydde opp etterpå [:D][:D]
Dårlig av ham å ikke delta mer - det kan du hilse fra meg å si!! (eller jeg kan skrive lapp til ham om det [8D])
Du er flink - lykke til i morgen!!!

Så fiiiiiint[:D] Flink du er! [:)] Men dårlig gjort av mannen din å ikke hjelpe til da. Lykke til med dåpen[:D]

Gleder meg til å komme, er veldig fint! Håper T snart innser hvor heldig han er, og bortskjemt! Skal sørge for at han gjør noe i morgen jeg...... hehe

Har klippet K nå, så vi er klare :)

Åå, så fint det ble!!! Kommer til å bli en kanondag!![:)]
Sleng beina på bordet meg GOD samvittighet!! Skulle bare mangle at mannen din ryddet![8D]

Men du forresten, den kaken, hvilke firma er den bestilt fra? Den var NYDELIG!!![:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

Åå, så fint det ble!!! Kommer til å bli en kanondag!![:)]
Sleng beina på bordet meg GOD samvittighet!! Skulle bare mangle at mannen din ryddet![8D]

Men du forresten, den kaken, hvilke firma er den bestilt fra? Den var NYDELIG!!![:)]

Bestilte den fra noe som heter Holmedals Kantineservice. Men ser at på kartongen står det Solbrød, så går sikkert an å bestille direkte fra de[:)] Ble veldig fornøyd! Så får jeg håpe at den faller i smak hos gjestene og[:D]

Wow!!! For en utrolig flott jobb du har gjort!!
Her har vi bare leid lokale på Hotell Norge i byen for å gjøre det lettvint (og så har vi ikke plass til 15 stykk rundt bordet) i morgen. [:)]

Back
Topp