Forbedre sædkvaliteten ?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Grunnen til at vi er henvist til ass.befruktning er at sambo har dårlige og få sædceller.

Så vi søkte litt rundt for det er jo massevis av tips om hvilke vitaminer man bør ta for å forbedre de små soldatene.

Vi endte opp med å bestille noe som heter fertilsan M som visstnok har "alle" vitaminene i en pakke. Det så hvertfall bra ut. Blir spennende å teste det. Venter på at de skal dumpe ned i postkassa så vi får startet.

Det tar visstnok 3 mnd før de får en effekt ifølge studiene, men vi har jo GOOOD tid vi ettersom jeg vet det pleier å bli litt venting på den innkallelsen.

Så jeg lurte egentlig på om det er flere enn oss som prøver å forbedre sædkvaliteten med vitaminer av ymse slag? :)

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3

Da vi fikk beskjed om at sambo hadde null sædceller i prøven i mai så søkte jeg også som gal rundt på nett. Kjøpte alt av vitaminer til han som var anbefalt, i tillegg kjøpte jeg noe urte greier som heter maca-root.

Jeg aner ikke hva som eventuelt har hatt effekt eller om det ville skjedd uannsett-men sambo sin sædprøve 3mnd senere viste 6mill sædceller :)

Da vi fikk beskjed om at sambo hadde null sædceller i prøven i mai så søkte jeg også som gal rundt på nett. Kjøpte alt av vitaminer til han som var anbefalt, i tillegg kjøpte jeg noe urte greier som heter maca-root.

Jeg aner ikke hva som eventuelt har hatt effekt eller om det ville skjedd uannsett-men sambo sin sædprøve 3mnd senere viste 6mill sædceller :)

Wow, så fantastisk at det ble bedre! Får håpe de greiene vi har bestilt funker også. :)

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3

Sink styrker sædcellens "skall" slik at de svømmer mye bedre :)

Sent from my SM-P600 using BV Forum mobile app

Sink er det massevis av i produktet vi har kjøpt :)
ImageUploadedByBV Forum1409776623.795381.jpg

Legger ut linken og jeg. Hååååper det funker altså! :)

http://www.amitamin.com/uk/shop/fer...re=uk_en&acc=c20ad4d76fe97759aa27a0c99bff6710

Hmm... Har ikke tenkt på at vi kunne gjøre noe og det kanskje ble bedre av seg selv, hørtes ut på gyn at det var umulig at vi skulle få barn uten prøverør, men ventetiden er jo så lang, føles helt feil og ikke prøve imens. Vi prøver jo da, men ikke noe ekstra lissom. Kanskje jeg må overtale han til å ta disse pillene...

Hmm... Har ikke tenkt på at vi kunne gjøre noe og det kanskje ble bedre av seg selv, hørtes ut på gyn at det var umulig at vi skulle få barn uten prøverør, men ventetiden er jo så lang, føles helt feil og ikke prøve imens. Vi prøver jo da, men ikke noe ekstra lissom. Kanskje jeg må overtale han til å ta disse pillene...

Ja, vi må jo prøve i denne lange ventetida. Gyn sa ingenting til oss om forbedring av sædkvaliteten. Så vi søkte litt på nettet selv. Jeg tenker det kan jo ikke skade å prøve. Fant noen forskningsraporter som viste at 7 av 10 par som hadde problemer fikk hjelp av sånne tabletter og ble gravide. Vet jo ikke om det er sant da, men vi vil jo gi det ett forsøk.

Jeg er imponert over mannen, for han må ta 3 stk samtidig hver dag, og de er STORE.

Back
Topp