Forbasket snorking...

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Denne her mannen snorker så inni hampen høyt å jele tiden.... Blir sprø snart, er så trøtt... eneste som hjelper er når han ligger på siden. Ellers snorker han på inn og ut pust!!!! Eg er trøøøøøøt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Samme her, umulig å få sove! Vekker han flere ganger om natta, så han får lagt seg på siden : p
Jeg våkner hver eneste gang jeg snur meg, og får jo selvfølgelig ikke sove igjen hvis han ligge og snorker! Men han har blitt vant til at jeg vekker han, så han sovner like hardt igjen med en gang : )

Så dumt at det holder dere våkne. Her sover jeg dårligere når han ikke snorker :rolleyes:
For meg så er det en trygghet på at han er der tror jeg :p

He He samme her, spesielt n som hn er så forkjølet

Er og vant at eg dulter borti han og ber han snu seg,er et ork for han sover så innmari tungt,så av og til må eg vere skikeklig brolten for å få han til å reagere..
Han var inne på sus og meislet nasn for noen år siden,ble noe bedre da,men gubba så trøttende det er med en snorkende mann,når man våkner bare ungene snur seg på nabo rommet...
Klarte endelig og sovne 1.30,da var eg helt skutt... Var jo klar til å sove kl 22 eg,er godt man ikkje vet hva natten bringer :D

Min snorker i perioder ham er litt tettere i nesa, og da holder det meg våken ja.... Men har funnet ut at det hjelper om han har en ekstra hodepute i de periodene der.

Samme her, umulig å få sove! Vekker han flere ganger om natta, så han får lagt seg på siden : p
Jeg våkner hver eneste gang jeg snur meg, og får jo selvfølgelig ikke sove igjen hvis han ligge og snorker! Men han har blitt vant til at jeg vekker han, så han sovner like hardt igjen med en gang : )
Hehe :) Jeg må le litt :) Har det akkurat på samme måte! Ler ikke akkurat om natten når jeg ikke får sove nei, har hendt at jeg har tatt med meg pute og dyne inn i stua og lagt meg på sofaen... Da får han så dårlig samvittighet for at han har holdt meg våken... MEN, de kan jo ikke noe for det, så vi får vel bare fortsette å dytte de over på siden ;)

Back
Topp