Forbaska kynnere..

JPSK

Elsker forumet
Nå har de virkelig kommet for fullt... Har hatt tendenser i noen uker men nå kommer de hver gang jeg reiser meg, hvis jeg må på do, ved sex, ja, stort sett når som helst.. Syns det er travelt.

Flere som har?

Ja, har vel kjent de siden uke 12, men ble vonde i uke 18-19. Er sykemeldt pga de. Fått sjekka om jeg har GBS, og om de påvirker livmorhalsen, men det gjør de heldigvis ikke foreløbig. Hjelper og ta det veeeldig med ro.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sliter med det samme. Skjønte først ikke hva det var, men skjønner det nå. Magen blir jo steinhard... og det skjer hele tiden... bare jeg gå rundt litt så blir den hard. Føler at jeg tar livet med ro. I går kjente jeg det for første gang på jobb også. Det var mye stress en liten periode. Prøvde å sette meg ned, men det hjalp jo ingenting. Tar jo en evighet før det går over!

Ja, har vel kjent de siden uke 12, men ble vonde i uke 18-19. Er sykemeldt pga de. Fått sjekka om jeg har GBS, og om de påvirker livmorhalsen, men det gjør de heldigvis ikke foreløbig. Hjelper og ta det veeeldig med ro.

Hva er GBS? Jeg er også redd mine påvirker livmorhalsen, skal på ul fra uke 24-34 for å passe på at ikke livmorhalsen åpner seg. Jeg har fjernet en del av den pga celleforandringer.

Jeg er veldig plaget av ubehagelige/vonde kynnere og har allerede vært sykmeldt i overkant av 2 uker pga de. Fikk ny sykmelding nå, på nye 4 uker. Skal bare ta det helt med ro..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får de når jeg går. Jeg synes de kan være ganske vonde, sånn at jeg må stoppe opp før jeg går videre. Minner meg om å ha skikkelig sting, bare i magen, og kraftigere. Tenkte å nevne det for jordmor i slutten av måneden.

Venter et lite gull i februar 2014!

GBS er en streptokokk man finner i urinen. Vi har den vel også naturlig, men den kan blomstre opp og bli for mye av, og det irriterer livmora og kan føre til premature rier. Det kan også i sjeldne tilfeller gi skader på foster og i verste tilfelle død. Behandles med antibiotika. Du kan få legen ting sjekke om du har den.

Merker at de kommer når jeg er sliten og stresset. Men har vært veldig lite plaget dette svangerskapet.
*banke i bordet*

Er det slik her også, er kjempe slitsomt :/ kan ikke gå for lang tur, da sliter jeg med å komme hjem igjen :p
Ble sm tidlig i begge di andre sv.skapene pga tidlige kynnere og bekkenløsning. Er ikke sm enda siden jeg fortsatt er i mammaperm :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

GBS er en streptokokk man finner i urinen. Vi har den vel også naturlig, men den kan blomstre opp og bli for mye av, og det irriterer livmora og kan føre til premature rier. Det kan også i sjeldne tilfeller gi skader på foster og i verste tilfelle død. Behandles med antibiotika. Du kan få legen ting sjekke om du har den.

regner med at de sjekker det på hver kontroll :-)

He he, det gjør de ikke uten at de ber dem om det, eller de bestemmer det. Den urinprøven må spesielt sendes inn for å teste for GBS, og vises ikke på en vanlig urinstix.

Flere sier at kynnere kommer når de beveger seg el. Er det slik at alle har mer kynnere da? For alle har jo kynnere helt fra begynnelsen av svangerskapet men ikke alle kjenner de (like godt).

He he, det gjør de ikke uten at de ber dem om det, eller de bestemmer det. Den urinprøven må spesielt sendes inn for å teste for GBS, og vises ikke på en vanlig urinstix.

Så rart ...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Flere sier at kynnere kommer når de beveger seg el. Er det slik at alle har mer kynnere da? For alle har jo kynnere helt fra begynnelsen av svangerskapet men ikke alle kjenner de (like godt).

Jeg merket det for første gang for knapt en uke siden. Da gikk jeg bare rundt i butikken. Anstrengte meg ikke i det hele tatt. Magen ble steinhard. Skjer aldri når jeg bare ligger på sofaen. Kan skje når jeg sitter, men da har jeg allerede fått det før jeg har satt meg ned. Sånn som nå. Skal sitte en time på toget. Klarer ikke å sitte komfortabelt. Gruer meg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Mine kynnere er konstante under aktivitet, og så kommer de tredobbelt så vonde når jeg slapper av. Av og til kan de være regelmessig i en time eller to også.

Back
Topp