Forbaska hormoner! -utblåsning

FrkVims

Betatt av forumet
Jeg bare griner! Har ikke merka så mye til disse hormonene dette svangerskapet å kan nok telle på to hender hvor mange ganger jeg har grått de siste mnd å de fleste var under eksamnene i vår. Men nå er jeg jammen sliten gitt. Samboeren har jobbet overtid i to uker hvor jeg har blitt stående helt alene med 4 åringen, bikkja, hus og studier. Han har gått før vi står opp å kommer hjem en time før jeg legger meg. Ryggen verker og jeg er HELT utslitt.
Idag hadde han fri for å få levert bilen på verksted, etter det har han farta rundt hele dagen for å ordne litt, innom en kjas på gamlejobben ol. Når han da sa at han lurte på å stikke en tur til besteforeldrene (uten å invitere med meg og mini) brast det for meg.... å jeg fikk beskjed om å ikke være så JENTETE(!!!!!)

Mens han nå gikk tur med hunden ringte han meg å beklaget seg, han trenger nemlig ofte bare noen min for seg selv i slike situasjoner før det går opp for han at vi lever i en unntakstilstand. Turen til besteforeldrene er satt på hylla til i morgen (da drar vi inn hele gjengen) å i kveld er satt av til å få rydda litt å slappe av.

Men jeg griner enda jeg da.... er lov å være lei nå vel??? Syns jeg har vært flink jeg! Pokkers hormoner... Jeg har jo verdens mest forståelsesfulle mann egentlig, men han måtte le litt av meg når jeg bare begynte å gråte enda mer når han spurte meg om det gikk greit. "Men jeg griner jo bare, jeg er ikke trist engang"........

Er ikke mye som skal til før tårene triller her i gården heller, og jeg er ikke en person som tar lett til tårene til vanlig.

Godt han forsto frustrasjonen din, av og til tar det bare litt tid med disse mennene.. ;) Håper dere får en fin og koselig helg sammen!

Jeg hadde grått gravid eller ei jeg, om min holdt på sånn :)

Kjenner meg igjen :P Igår begynte jeg å grine helt ut av det blå, imens vi så på tv, fordi jeg begynte å tenke på at sambo ikke hadde gitt meg et kyss på veldig lenge, så jeg måtte spør om han egentlig bare ville vi skulle være venner.... Og såklart ville han ikke det! Kan ikke tro jeg hadde plutselig reagert sånn om jeg ikke var gravid... :P Og han forsikret meg om at han Iallefall hadde gitt meg flere kyss tidligere på dagen, og fikk ca 100 rundt i fjeset som forsikring etterpå også :P

Kjenner meg igjen :P Igår begynte jeg å grine helt ut av det blå, imens vi så på tv, fordi jeg begynte å tenke på at sambo ikke hadde gitt meg et kyss på veldig lenge, så jeg måtte spør om han egentlig bare ville vi skulle være venner.... Og såklart ville han ikke det! Kan ikke tro jeg hadde plutselig reagert sånn om jeg ikke var gravid... :P Og han forsikret meg om at han Iallefall hadde gitt meg flere kyss tidligere på dagen, og fikk ca 100 rundt i fjeset som forsikring etterpå også :P
He he, begynner å grine av det du skrev jeg:) :) så hyggelig:) :)

Back
Topp