forbaska frekke bitch!!

airam83

Glad i forumet
lagde mat til hunden isted, så lagde jeg meg samtidig ei skive med leverpostei og majones og la på en tallerken på kjøkkenbordet!så spiste hun opp sin mat da,også gikk jeg på badet en tur, og da jeg kom tilbake var majonesen på skiva mi litt rar?? så jeg tenkte jo at det var FAN IKKE MULIG,eller var det det....!!??så jeg gikk på badet igjen og skrudde på kranen,så listet jeg meg inn på kjøkkenet..og tror dere jaggu meg ikke at der sto hun med den TO METER LANGE TUNGA SI OG SLEIKA PÅ BRØDSKIVA MI!!!!!!!!![:@][:@][:@]og ikke brydde hun seg om at hun ble ferska heller, så jeg tok i henne og drog henne ut til stua og DA skjemtes hun!dæven ass...forbanna frekke hund!argh..på han igjen og lagde meg ny skive,men er sikker på at den hun sleika på var bedre!![;)][:@]

Du har en sånn snill hund du også[:D] Kunne du tenkt deg en til. Min hopper opp på bordet og hvis han ikke rekker fram med tunga[&:][8D]

Er det muuuuuulig??? [:@][:@]

ORIGINAL: Vian36

Du har en sånn snill hund du også[:D] Kunne du tenkt deg en til. Min hopper opp på bordet og hvis han ikke rekker fram med tunga[&:][8D]

oh my god! ja den dagen hun står midtskrevs over kjøkkenbordet og sikler og river ned alt skal hun få fart ut dørene!hadde det vært en liten hund,men hun er over 50 kg beistet!

ORIGINAL: airam83

ORIGINAL: Vian36

oh my god! ja den dagen hun står midtskrevs over kjøkkenbordet og sikler og river ned alt skal hun få fart ut dørene!hadde det vært en liten hund,men hun er over 50 kg beistet!

Han veier "bare" 15 kg[:D]

du har en sleip hund du å..!!!
hvordan hund er det?
jeg har bokser!!

ORIGINAL: Godhjerta

Første jeg tenkte da jeg leste overskrifta var; å nei - hva har jeg gjort for noe gæli nå da...?

Vær glad hunden din ikke gjorde som vår tispe gjorde:
Vi hadde nystekte brød til avkjøling på benken, med et rent kjøkkenhåndkle over.
Bikkja var uvanlig stille den ettermiddagen, og plutselig ser vi bikkja liste seg ut fra kjøkkenet og bort på plassen sin - med et kjøkkenhåndkle i munnen. Vi gikk bort til henne, for å ta i fra henne håndkleet, da vi ser at hun har et halvt brød i kjeften også! Tispa hadde spist halve brødet, og tok med seg resten til plassen sin, for å kose seg med det på teppet.

Den vesle tispa slapp i alle fall å spise hundemat den kvelden... og herrelighet som hu feis etterpå...

hihi..det var nok ikke deg jeg hadde i mine tanker nei[:D]
tipper hun lagde gassverk DEN kvelden ja..uff da hadde jeg blitt forbanna..men man må jo se det komiske i det også..så lenge man ikke viser det til hunden rette etter aksjonen[:D]

Hehehe...det bi som me eine bikkja vårres dt...vi hadde en boks me rømmedipp (sånn ferdi dipp) ståandes igjen på stuebordet...vi gikk i dusjen...når vi kom ut igjen...lå boksen på gulvet og ho hadde masse dipp på snuten...lata som ho ikje hadde gjort no...men va jo rimeli avslørandes da

ORIGINAL: henriette21

du har en sleip hund du å..!!!
hvordan hund er det?
jeg har bokser!!

jepp..velkommen i "HESHF(heldig eier av sleip hund forbundet)"[:D]
jeg har en rottistispe

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Hehehe...det bi som me eine bikkja vårres dt...vi hadde en boks me rømmedipp (sånn ferdi dipp) ståandes igjen på stuebordet...vi gikk i dusjen...når vi kom ut igjen...lå boksen på gulvet og ho hadde masse dipp på snuten...lata som ho ikje hadde gjort no...men va jo rimeli avslørandes da

ja de er jo FRYKTELIG uskyldig også midt oppi alt[:D]
pokkers bambiøynene deres[:D]

Og eldste tispa vårres avslør sæ ALLTID...ho ligg nemli veldi dypt i sofaen og daska me halen når ho ha stjelt no mat[8D]

ORIGINAL: millesmamma

Hi hi det har jeg også opplevd før. Men da var hele skiven borte[8|] Skjønte liksom ingenting på 2 sek før jeg så hunden..haha.

Skjedde her og, bikkja rappa baguetten min![:D]

ORIGINAL: Luremumsen76

trodde det var en jævli x igjen jeg da[:D][:D][:D]

hihi eg og [;)][:D]

Back
Topp