FORBANNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leandora

Forelsket i forumet
I går var jeg hjemme fra jobb pga ekstrem kvalme og smerter i magen. Jeg tenkte at det kanskje var greit å slappe av litt. Sendte mld til ei på jobb, at jeg ikke kom. Eneste jeg fikk tilbake var:<. GREIT!!!!

jaja tenkte jeg. Så kom jeg på jobb i dag å fikk høre av de andre på jobb at denne heksa som jeg nå kaller henne, mente jeg var ustabil!!! WHAT ?????????????? Jeg har vært syk 3 ganger i år. og måtte være hjemme med ida tilsammen 6 dager pga hun var syk.. hun er 3 år og barnehage unge.. klart de blir syke,,

uansett...Siden jeg da var ustabil.. fjernet hun meg fra vaktene hele neste uke!!!!!!! HVA I H............. ER DET FOR NOE..
Denne dama har hele 20 % fast stilling og tror hun er sjef noe hun ikke er!!!

Så i morgen kommer sjefen min og da skal han få høre hva hun har gjort..

Å tror at dette ikke skulle være nok. Joda. Hun har ringt sykehuset for å finne ut hva HCG nivået mitt var...Tror sikkert at jeg ikke er gravid da eller!!!!!!!!!!!  Steike meg tid altså for ei kjerring..

ORIGINAL: Leandora

I går var jeg hjemme fra jobb pga ekstrem kvalme og smerter i magen. Jeg tenkte at det kanskje var greit å slappe av litt. Sendte mld til ei på jobb, at jeg ikke kom. Eneste jeg fikk tilbake var:<. GREIT!!!!

jaja tenkte jeg. Så kom jeg på jobb i dag å fikk høre av de andre på jobb at denne heksa som jeg nå kaller henne, mente jeg var ustabil!!! WHAT ?????????????? Jeg har vært syk 3 ganger i år. og måtte være hjemme med ida tilsammen 6 dager pga hun var syk.. hun er 3 år og barnehage unge.. klart de blir syke,,

uansett...Siden jeg da var ustabil.. fjernet hun meg fra vaktene hele neste uke!!!!!!! HVA I H............. ER DET FOR NOE..

Å tror at dette ikke skulle være nok. Joda. Hun har ringt sykehuset for å finne ut hva HCG nivået mitt var...Tror sikkert at jeg ikke er gravid da eller!!!!!!!!!!!  Steike meg tid altså for ei kjerring..

Hun har da ikke lov til det?

Noen skal vise seg! Noen trenger å hevde seg og tror de er sjefer! Ikke tål dette sier jeg bare! Hadde blitt dritsur selv jeg asså!

SERIØST ? ?

Jepp!!!!

Hun skal nok få høre det. eneste problemet er at jeg er ikke flink til slike konfikter og kjefter aldri.. men denne gangen skal hun få beskjed!!!

Du får manne deg opp og ikke godta at noen oppfører seg sånn mot deg. Skjønner du ikke liker konflikter, men man kan ikke være nikkedukker heller når noen er sånn mot deg!

Tror at noe av det du forteller er ulovlig, iallefall uetisk !.For en BI-atch!
Har dere ikke verneombud på jobben?

Dette går rett og slett ikke an...

Alt skal taes opp i morra. Men greit. Skal ikke komme på jobb neste uke, men betalt skal jeg ha.. for jeg var oppstatt!!! hvis ikke sykemelder jeg meg. skal ikke tape penger på den dumme dame der

Gå og få deg en sykmeld,går bare ikke an å behandle folk på den måten.

Nå kjente jeg har jeg ble ganske sint egentlig[:@][:@]
FOR EN KJERRING.... [:'(][:'(][:'(]
For det første, hvem faen ringer sykehuset for andre å spør om sånt??? Hadde de fortalt henne prøvesvaret ditt eller??[8|]

Og nei.. Vettu hva.. Ja fortell alt til sjefen din.. Håper det ordner seg..

fy fffffffffffffff.............ble skikkelig sint når jeg leste dette..... dette er å gå over noen grense man ikke går over..........Dette er jo sjefen nødt å forstå og gjøre noe alvorlig med............

Fikk hun svar på det hun lurte på av sykehuset da?For da ville jeg også tatt en samtale med noen der!!

Du får bare manne deg opp til dette og lykke til.

OMG !! For ei drittkjerring !!! Blir sååå forbannet av å lese dette...[:@][:@][:@]
Ta det opp med sjefen ! Håper det ordner seg i forhold til oppsatte timer...[8|] Og hvor frekk er du når du ringer sykehuset for å få private opplysninger om en kollega ?!?[:@] Har ikke ord....[:'(]

ORIGINAL: Leandora

Begge tingene hun har gjort er ulovlig. Enkelt og greit. Er sjefen mye borte?

Jeg jobber ved legekontor og tok HCG testen der. Fikk en av legene til å rekvirere den. Så de på labben trodde det sikkert var en pasient som ville vite det. Sjefen min har vært på kurs men kommer på jobb i morgen!!!

Da blir det texas på jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seriøst??? Hun kjerringa der virker som ei som er på helt feil plass og som har misforstått jobben sin helt!! Dette må du ikke finne deg i kjære deg! Jeg er selv sykemeldt bl.a. pga sterk kvalme og trøtthet og hadde de på jobb gjort mot meg det du hadde opplevd hadde jeg blitt rimelig forbanna ja!! Si fra til sjefen din om hvordan hun oppfører seg. Og ringe sykehuset for å sjekke hcg'en din? Er hun heeeelt blåst??

Back
Topp