Forbannede instinkter

August16spire

Elsker forumet
Ja nå grubler jeg, etter den søte kløe kommer den stygge svie elr hvordan den gikk. Over 2 mnd siden forrige samleie så var det fort gjort at vi ikke klarte vente lenger (så håper de siste stingene var grodd). Jeg fullammer maks hver 3-4.time I døgnet, men lurer på at mensen kom når det var 4 uker siden fødsel. Nå tok vi en "hoppe av I svingen" , men tenk om....Hva tror dere odds er for å bli gravid igjen så fort? Kondom innkjøp neste!!

Og nå er du 6 uker etter fødsel, slik at du akkurat har eggløsning? ;) Neida....

Jeg tror sjansen er veldig liten, selv om den er der. Jeg hadde aldri tatt sjansen hvertfall :o

Og nå er du 6 uker etter fødsel, slik at du akkurat har eggløsning? ;) Neida....

Jeg tror sjansen er veldig liten, selv om den er der. Jeg hadde aldri tatt sjansen hvertfall :eek:
Å grøss....Ja vi er vel kjent for om vi ser skjevt på hverandre blir vi gravid, nesten at jeg må ta en t

Jeg tror sjansen er veldig liten, selv om den er der. Jeg hadde aldri tatt sjansen hvertfall :eek:
Å grøss. .... Ja vi er vel kjent for å se skjevt på hverandre så blir vi gravid :bag: nr 2 kom til verden med å hoppe av I svingen, men det var vel og merke når det var opphold fra prevensjon mens jeg skulle bestemme meg for hva jeg skulle gå på (hadde tatt ut kobberspiral).

Back
Topp