FORBANNADE MANNFOLK!!!

Sinderella

Glad i forumet

Jeg er altså SÅ lei av "gubben" nå. Nei vi er ikke gift, men kaller han gubben alikevel;)

Han er så jævla egoistisk, og skal bare gjøre slik som HAN vil hele tiden!! han skal skal skal og skal. Han legger sine egne planer, og glemmer liksom oss (meg og lillegutt)

Han er stadig ute å reiser, enten med jobb eller "fritid". Han jobber MYE, lange dager. ofte fra 7-18! Han ser MYE på fotball, og er MYE ute på pb eller på byen.

Han har NULL tålmodighet med lillegutt(som er hans sønn), så derfor blir de to ofte uvenner:(

jeg begynner å bli saftig LEI av dette nå. Jeg har ikke hatt barnefri på ca 1,5år nå. Han har aldri hatt lillegutt alene!!!! 

en slik type som: først meg selv og så meg selv, og så min neste hvis det er til mitt beste!

Ta en skikkelig alvorsprat med ham, si som sannheten er, at om han ikke skjerper seg, så kan du likegodt være alene.

Ego much..?
Hadde ikke gidda å hatt det sånn i lengden,det er vertfall sikkert..
Om han ikke skjerper seg etter at du har satt han HARDT til veggs,så sier det seg jo selv hva som må til..

Ta renn fart og spark han i ræva!!!!

Nei,du må tydligvis ta deg en alvors prat med han! Det der funker jo ikke når man er i et forhold og har barn...

Kopier det du har skrevet her over i et word ark. Gi det i hånden på han og si at du gir han en uke til å finne ut hva han vil med livet sitt, og ikke minst hvem han vil ha i det.... Høres ut som du har nått din grense og da må han enten forandre seg eller godta følgene....

Back
Topp