Forbanna!

Tøsa!

Gift med forumet
Bestilte et gaveabonnement til en jeg kjenner på 6 nummer av foreldre og barn.
Jeg krysset av for 6 nummer, ikke 12, men 6 fordi jeg ville ha 6!
Nå får jeg faktura, fordi man må visstnok si opp abonnementet sitt for å stoppe.
Hvorfor er det da mulig å krysse av for flere nummer hvis man uansett må stoppe abonnementet???!
Jeg blir så suuuuuuuuur!

Ikke går det an å ringe de heller, "teknisk feil" sier de.
Er det lov egentlig?

vært borti det samme selv.. latterlig at når man kjøper et gaveabonement så må man stoppe det selv.. teit!

ved gaveabbonement skulle heller den som  mottar bladet få ett TILBUD om å fortsette.

vil vell påstå at det er heilt vanlig, desverre. 

Dette er nok helt vanlig og sto helt sikkert med liten skrift en eller annen plass i den informasjonen du eller den som fikk abonnementet fikk... Du kan jo kontakte dem og se, om de kan vise til at de har sendt informasjon til deg/abonentsinnhaver om dette har du ingen sak.....

BlackBeauty skrev:
ved gaveabbonement skulle heller den som  mottar bladet få ett TILBUD om å fortsette.

Trodde det var dette som var vanlig? Har aldri vært borti noe annet, hørtes utrolig rart ut. 

Jeg har en mistanke om at det er Egmont jeg abonnerte hos da jeg abonnerte på Illustrert Vitenskap for mange herrens år siden og, da gikk det ikke an å si opp over telefon, man måtte skrive BREV og sende i posten for å si opp.
Tungvindt skal det være.

Det samme skjedde meg, glemte å si opp og fikk faktura i posten. Jeg sendte en mail eller ringte (husker ikke) og fikk til en avtale at jeg betalte for de bladene jeg hadde fått og slapp og betale for de jeg ikke hadde fått.....
Men det tjener penger på at folk glemmer!!!!

Hah, jeg sendte de mail og fortalte hva jeg mente om saken, og de sa det var greit.
De skulle slutte å sende blad, og jeg skulle bare kaste fakturaen.
Jøss!

Back
Topp