Forbanna!!!!

Horomonella

Gift med forumet
Jeg vil jo selvfølgelig ta meg best mulig ut, nå som jeg er gravid føler jeg meg ikke helt på topp alltid.
Derfor hjelper når man får "shine`a" seg litt..
MEN jeg får bare til å barbere øverste delen av leggen fordi magen er i veien! Så nå går jeg rundt langhåra å jævlig ca fra midten av leggen og ned til ankelen..FAEN asså..[:@][:'(][:@]

...Du kan ikke få litt hjelp da? ....mannen min måtte til pers og ta..kremt...en litt(veldig) privat del av kroppen[:D].....det var jo ikke mus lengre men skogsmus!! ....Han var faktisk litt skjønn når han gjor det...for han satt omtrent med tunga ut på siden av munnen og konsentrerte seg noe veldig! ....Og han må nok hjelpe meg igjen når jeg skal barbere bena til julaften, siden jeg skal ha skjørt på.....

...men forresten...du klarer ikke å få på sånn hårfjerningskrem da på bena...kanskje det er enklere...?[8|]

For en snill mann du har som stiller opp og hjelper til! Det skal jaggu min og få gjøre..[:D] Tenkte ikke på at han kunne vere behjelpelig med diverse barbering, tusen takk for tipset [:D]

Men hårfjerningskrem tror jeg ikke hjelper, må nok til med saue-saksa!

[:D][:D][:D]
...off ja...det var rett før han måtte til med hekke-saksa på meg da...huff og huff

Som Miss Musemishandler vil jeg bare anbefale dere å søke hjelp hos musas medeier! [&:]

Må bare le litt av dere.. Hehe[:D] Her i huset er det samboern som barberer både legger og mus[:)] Kommer jo ikke til noen plasser så måtte ty til ekspert hjelp! Anbefales[:D]

Back
Topp