Forbanna !!!!

Viola1989

Forelsket i forumet
Forbanna strekkmerker.. !!! nå kom jeg just ut av dusjen, å hva kan man si ??? det er nesten ikke plass igjen til flere strekkmerker .. beinene mine er full av strekkmerker !! fanken asså !!!! Vill ikke !!!! [:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]

Off[:'(] liker ikkje dei strekkmerkene eg heller[:'(][:(]

Nei jeg ser jo ikke ut :( kan jo ikke gå i shorts eller skjørt til sommeren jeg :( det er bare kjiiipt :( 

Off[&o] Eg bruker strekkmerke krem å det hjelper på meg men har jo ennå men dei
er ikkje så sterke lengre..e noe dritt[:'(]

Det går sikkert fort over når minien din er ute.
Men skjønner at det er sinnsykt kjipt.

ORIGINAL: MammanogPappan

Off[&o] Eg bruker strekkmerke krem å det hjelper på meg men har jo ennå men dei
er ikkje så sterke lengre..e noe dritt[:'(]

Fins det?? :O

Ja [:D]..Kjøpte det på apoteket [:D]

okeii, men da SKAL jeg ha tak i det .. det er heeilt sikkert :P 

heheh[:D]..

skjønner dere godt, det ser virkelig ut som at jeg har eksplodert:P menmen, prøver å ikke bry meg så mye, det er absolutt verdt det![:D]

selfølgelig er det værdt det :) hehe xD jeg gleder meg såååå til lillegutt kommer, å da skal jeg ikke bry meg om strekkmerkene før jeg kan gjøre noe med det:) ska trene når jeg kan osv ;) sååee ^^, [:D][:D][:D]

absolutt verdt det ja :):):)     men de har strekkmerke krem på apoteket ja ;)  litt dyr da, men den har faktisk funket på meg sålangt! men må være flink å smøre to ganger for dagen, kjedelig... [8|]   dr greve sin.. :) men smører når jeg kommer på det! og etter hver dusj :P !

Ikke for å skuffe noen, men strekkmerker er arr etter overstrukket hud og går aldri vekk.
Det finnes ikke en eneste krem i hele verden som fikser det der.

Det positive er at de blir blekere mer årene, dette er noe alle må leve med.
Disse strekkmerkene har dere fått fordi dere har gjort noe fantastisk, dere har laget et menneske, vær stolt av dem !

Hele kroppen min er full av dem fra før, fordi jeg gikk skrekkelig mye opp i vekt, de er ikke noe å være stolte av nei[:'(]

Kan ikke være stolt av noe så grotesk !!
men ja det kommer noe godt ut av de, men jeg deppet skikkelig i går pga det der !! fanken asså.det er ikke masse morro ,med masse hormoner , å sånn :S

Back
Topp