Forbanna leger(litt lang)

¤Luga¤

Gift med forumet
Jada, er her enda jeg! Fortsatt med baby inni magen... Dette har skjedd: Etter litt sengekos lørdag begynte jeg å blø. Ble undersøkt på sykehuset og det ble konstatert vannavgang! Jippi[:)]Ble så klart veldig glad, nå skulle jeg reise hjem og vente på at sammentrekningene ble værre. Det ble de i grunn ikke, så reiste tilbake på søndag. Fikk da beskjed om å komme mandag kl åtte for igangsetting.
Var så klart kjempeglad for det, jeg skulle faktisk føde på mandag! Har gått noen dag med sammentrekninger i magen, så var glad jeg skulle føde litt før tida.
Joda, kom dit i går, kjempenervøs og spent. Alt stod bra til med baby, så var det klart for å sette inn gelè. Da oppdager jordmor en stor vannblære og jeg får konstatert at vannet IKKE har gått!!!!
Er det mulig? Ingen skjønte noen ting. Legene forklarte at blod kunne slå ut på den testen fra lørdag som fostervann,at det sikkert var det som hadde skjedd. De beklaga veldig på vegne av de som jobbet i helga. Jeg ble så klart sinnsykt skuffa og lei meg. Hadde jo forberedt meg på fødsel!Herregud! Hvorfor sjekket de ikke en gang til for sikkerhets skyld på søndag, i stedet for å gi meg beskjed om at jeg SKAL bli satt i gang? Sånt burde ikke skje syns jeg.
Endte jo opp med at vi måtte reise hjem da. Jeg gråt og gråt hele dagen, for jeg følte meg helt knust psykisk. Så skal til kontroll hos ho jordmora fra i går på torsdag, ho syntes så synd på meg så ho ville ta seg av meg videre...
Så, jenter, jeg blir visst her en stund til..........[&o]

Oi, oi ingen skulle behøve å gå igjennom det du nå har gjort.  [:@] Det er tøft nok når man nærmer seg slutten og i tillegg får beskjed om at man skal settes igang (da blir man jo selvfølgelig glad) for så å få kontra beskjed. Helt ufattelig... Prøv å fatt mot, selv om det sikkert ikke er lett. Tvi, tvi

Tusen takk[:)]Ja, det er akkurat det at man forbreder seg så veldig og blir så spent... Uff, det var helt fryktlig med den beskjeden jah. Nå er jeg forberedt på å bli her en stund, og neste gang jeg skal på det sykehuset, da skal jeg IKKE hjem igjen[8D]hihi

ORIGINAL: Siw70

Oi, oi ingen skulle behøve å gå igjennom det du nå har gjort.  [:@] Det er tøft nok når man nærmer seg slutten og i tillegg får beskjed om at man skal settes igang (da blir man jo selvfølgelig glad) for så å få kontra beskjed. Helt ufattelig... Prøv å fatt mot, selv om det sikkert ikke er lett. Tvi, tvi

Signerer denne.. Dette går ikke ann. Hvordan er det dem oppfører seg mot sårbare gravide[:@][:@][:@]??? Nei stakkars deg.. Jeg    hadde vært helt knust selv!!!

Sender deg en klem

ooooooooofff eg hadde blitt hysterisk sinte[:@][:@][:@][:@][:@][:@]stakar føle med deg,kjenne bare inni meg kor sinte eg hadde blitt om det va meg.....

Back
Topp