forbanna...lang

unnle

Elsker forumet
sorry folkens er bare litt forbanna akkurat no å trenger å få ut litt frustrasjon....

akkurat no har eg det heilt jævlig med meg sjøl...

Er sjukemeldt så må væra heima heile dagen har 2hunder å passa på men får ikkje gått skikkelig langt tur(minst ein time i strekk) har tvillinger å er faktisk veldig tungt....
Eg rydde huset hver dag lager middag og styrer på...

for ka???
I går snakka typen min med faren i telefonen og da presisterte han og si: ja tonje kan sikkert det for hu går no bare rundt å dasse å ikkje gjør ein drit heile dagane uansett...

forøvrig har eg hilst på foreldrene 2 ganger og vi har vært sammen i nesten 3år no... trur han sjems over meg eller noe...

å ka gjør han no... han kom heim fra jobb spiste middag og gikk inn på soveromet å la seg... her sitter eg i stua aleina.. mora hans tok med den EINE bikkja ut...(akkurat som om det hjelper i og med at eg må på tur med den andre etterpå og eg tar med meg begge) så eg skal ha en veldig koselig kveld i dag....ahhhhhhhhhhhhhh

Off... det der hørtes IKKE gøy ut! Sånn skal det jo ikke være. Har vært sykemeldt i 4 mnd jeg nå, og vet GODT hvor forbanna kjedelig det er å gå hjemme hele dagene uten å kunne gjøre noe særlig. Han burde jo ha mer forståelse for hvordan du har det da! Har du sagt til han hva du føler? Nei huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg!!! *trøste klem*

får ikkje snakka med han skikkelig føler eg for han bare fjaser det vekk... og han må jo skjønne det at eg har lyst å snakke litt og prate med han når han kommer hjem fra jobb... men han bare går å legger seg han... står vel opp når eg legger meg...

Vanskelig situasjon du er i da, men det beste i alle sånne tilfeller er å si rett ut hvordan du har det tror jeg! Selvom han kanskje fjaser det vekk der og da, kan det jo hende det synker inn etterhvert! Ikke bra for deg å gå rundt å være lei og trist!

e bare sykt lei av å være aleina heile tia å gjøre ting aleine.. ringe på leiligheter feks... så må eg draaaaaaaaaaaaaa han med for at vi skal se på de osv... han skjønner ikkje det at eg har lyst å komme i ro og få ting i orden

liten 2roms bor vi på no... er ikkje så enkelt ting syns eg... roa meg no... hehe..full av hormoner..

Dersom han er vanskelig å få i tale, og unngår deg når han skjønner at du vil prate... Har du vurdert å skrive det ned?
Altså legge frem et lite brev til ham neste gang han køyer rett etter jobb, så kan han lese det og tenke litt når du ligger og sover?
Noen ganger er det jo vanskelig å snakke om tøffe følelser ansikt til ansikt, kan jo være han har dårlig samvittighet for at han ikke klarer?
Eller at han rett og slett ikke SKJØNNER hvor tøfft du har det både fysisk og følelsemessig?
Mannen skjønner ikke hvordan jeg har det, men han innrømmer i hvert fall at han ikke KAN forstå, og vi kan snakke om det. [;)]
Synes også det virker teit at han ikke oppmuntrer til mer kontakt med foreldrene hans - kan det være han har litt dårlig forhold til dem, og ikke vil ha mer kontakt med dem enn han må?
Uansett blir det fort mer kontakt når det kommer småttinger inn i bildet, det må han jo forstå.

Foreslår uansett å skrive en liten kjærlighetserklæring hvor du forklarer hva du føler, hvilke bekymringer og triste tanker du gjør deg, og eventuelt hva du vil han skal gjøre.
Ønsker deg og dere lykke til - svangerskapet kan være tøfft uansett hvor godt man kjenner hverandre, og tvillinger gjør det nok ikke lettere!

Stooor trøsteklem!

en STOR trøsteklem skal du få av meg!

ja det er merkelig med disse mannfolka som tror alt fikser seg selv. selv jobber jeg jo fulltid, og skal ikke klage på samboeren min for han er veldig flink til å hjelpe til, men av egen vilje så går det en del tregere! ;)
det skal bli løye og se hvordan di hadde reagert hvis du faktisk ikke hadde hatt muligheten i det hele tatt for å fikse alt det du fikser og da se om han virkelig forstår hvor mye du gjør!

ta en prat med han du og spør om han virkelig mente det på den måten det han sa!
og prøv å få han til å forstå hvordan du har det og føler det! ;)

tuusen takk for alle trøste klemmene og bra innslag[:)]

Back
Topp