Forbanna katter!

ORIGINAL: StinkiStini

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: MiLfYwAy

Jeg synes det er skremmende at folk kan nære et slikt sterkt hat for uskyldige små dyr jeg, da tenker jeg at det må
være noe som ikke er rett skrudd sammen.. Jeg er ikke overbegeistret for hunder, men jeg HATER de ikke, og jeg
kunne aldri forestilt meg å gjøre de noe vondt.
Jeg tenker også at om kattebæsj i hagen er noe å klikke så jævli i vinkel for så lever man et ganske
skjermet liv, vær glad dere ikke bor i Ungarn der de har giftig slam som siver inn i hagen, DET er et PROBLEM.

Hvaaa FAEN har dette med saken å gjøre???

Hahahaha!!!!
Mongo!![:D]

Fordi de har faktisk SLAM i hagen i Ungarn.
Så kattedritt er et luksusproblem iforhold, noe vi burde sette pris på!
[X(]

Jeg er såklart enig.
Totalt mongo å dra inn slam i den her saken.

Hvorfor er det ikke bilde av barn i Kongo???
HVORFOR ER IKKE DE MED HER I TRÅDEN?????

DRITTSEKKER!!!!!

DE HAR DET MYE VONDERE!!!

Jeg synes det er skremmende at folk kan nære et slikt sterkt hat for uskyldige små dyr jeg, da tenker jeg at det må
være noe som ikke er rett skrudd sammen.. Jeg er ikke overbegeistret for hunder, men jeg HATER de ikke, og jeg
Jeg tenker også at om kattebæsj i hagen er noe å klikke så jævli i vinkel for så lever man et ganske
skjermet liv, vær glad dere ikke bor i Ungarn der de har giftig slam som siver inn i hagen, DET er et PROBLEM.

Hahahaha!!!!

Like mongo å ikke skjønne sammenhengen, og at det er satt på spissen for å få frem et poeng[;)]
Ro ned pæra di Regan. Lest du i det heletatt det jeg skrev eller så du bare på bildet?

Men jeg ser jo at det er de som ikke hadde stusset på å sende hundene på katta i hagen som reagerer på det jeg
la ut, og det var jo som forventet.
Men det er kanskje mye å forvente at man skal skjønne at noe blir satt på spissen for å understreke et poeng, det er
kanskje et litt for avansert virkemiddel for enkelte[;)]

ORIGINAL: StinkiStini

Hahahaha!!!!

Fordi de har faktisk SLAM i hagen i Ungarn.
Så kattedritt er et luksusproblem iforhold, noe vi burde sette pris på!
[X(]

Jeg er såklart enig.
Totalt mongo å dra inn slam i den her saken.

Hvorfor er det ikke bilde av barn i Kongo???
HVORFOR ER IKKE DE MED HER I TRÅDEN?????

DRITTSEKKER!!!!!

DE HAR DET MYE VONDERE!!!

DE HAR JO IKKE HAGE!!!!!

Og rulle inn pæra kan du gjøre selv du Milfaway.
Tror du hun bare ser på bilder eller?[:-]

Jaddaaa, kan dere DRITE I å quote det jæ*** bildet flere ganger nå eller??! [:@][8D]

Hahhahaha. Så utrolig vittig. Ja jeg tror enkelte bare ser på bildene ja, men det er jo en helt annen diskusjon.
Hahaha.

ORIGINAL: Froskegele

Jaddaaa, kan dere DRITE I å quote det jæ*** bildet flere ganger nå eller??! [:@][8D]

Chill froggy![:D]

Hmmm.. graver ikke kattene ned dritten etter seg?
Med mindre du har sykt høyt gress da[8D]

Og du *moråse*
Hvis rottweileren din løper etter katta, så kaller jeg det JAKTINSTINKT jeg da men..

Tror ikke kattene tråkker på pepperen forresten, de har god luktesans og unngår dermed å gå dit.

Kast vann etter kattene og skrem de, slik at de forstår at de ikke har lov til å være der.

Jeg hadde ikke giddi å sunket så lavt som å sparke de, kjipt for deg også hvis du blir observert.

ORIGINAL: spirelire

Hmmm.. graver ikke kattene ned dritten etter seg?
Med mindre du har sykt høyt gress da[8D]

Og du *moråse*
Hvis rottweileren din løper etter katta, så kaller jeg det JAKTINSTINKT jeg da men..

Tror ikke kattene tråkker på pepperen forresten, de har god luktesans og unngår dermed å gå dit.

Kast vann etter kattene og skrem de, slik at de forstår at de ikke har lov til å være der.

Jeg hadde ikke giddi å sunket så lavt som å sparke de, kjipt for deg også hvis du blir observert.

Jaktinstinkt er hvis hunden er ute etter å fange katten.
Vaktinstinkt er hvis den skal vokte sitt område mot inntrengere.
Hun jager alle inntrengere til grensa, og så kommer hun tilbake.
Ikke jeger, men VOKTER!
Her bor jeg, dra deg vekk!
Skjønner forskjellen?

Back
Topp