Forbanna katter!

~StRaToS~

Forumet er livet
Er så lei av de forbanna kattene til naboen/e!
De har 4 katter til sammen (min nærmeste nabo har 3 stk) og de er i hagen vå hele tiden og bæsjer! Ungene kan jo ikke leke i hagen før vi har prøvd å rydde vækk bæsjen. Er så pisslei av de! Har sååååå lyst til å sparke til de jævlene hver gang de er i vår hage. Og som trodde at det nye gjerde ville holde de vekke, men nei da, de bare hopper over.... Forbanna kattejævler!

Huff, jeg å HATER katter... må få kjøpt no greier å strø med....

ORIGINAL: Nøtteliten81

Huff, jeg å HATER katter... må få kjøpt no greier å strø med....

Har gjort det,men det holder ikke lenge. Må jo strø etter hver gang det regner.
Og det koster mye!
Hater de som pesten!

ORIGINAL: DnbMor

du får kjøpe get off gele[;)]

Hva er det? Og hvor får man kjøpt det??

Jeg får VELDIG lyst til å slippe ut bikkja når jeg ser at det går en katt i hagen hos oss...

ORIGINAL: Que

Jeg får VELDIG lyst til å slippe ut bikkja når jeg ser at det går en katt i hagen hos oss...

Hadde jeg hatt ei bikkje, så hadde jeg føren meg gjort det.

Du får bosette deg der det ikke finnes noen andre.

ORIGINAL: *BV addict*

Naboen som har katt sa jeg skulle strø ut hel pepper,gjorde det..funket[:D]

!

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal akseptere at katter går rundt omkring på alles eiendommer, men ikke hunder..

ORIGINAL: *p!nk smile*

Naboen som har katt sa jeg skulle strø ut hel pepper,gjorde det..funket[:D]

Pepper er dyrplageri...
Vet ikke om det gjelder hel også, men går utifra det.

Jeg liker heller ikke katter, kanskje jeg skal prøve helpepper siden det kom fra en katteeier[;)]

ORIGINAL: Frk.Mamma

ORIGINAL: hissigproppen

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal akseptere at katter går rundt omkring på alles eiendommer, men ikke hunder..

litt vanskelig og ikke la katta gå der den vill da. skal man gå og følge etter den når den er ute da elelr? hunder går jo liksom i band og er jo ikke løse ute vel hvertfall ikke her. men katta er jo ute hele tiden så kan jo ikke følge den
Jeg et ikke så begeistret for utekatter... Få seg dyr for at det skal gå rundt ute.

Men det er meg. Jeg er redd for katter.

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Liker heller ikke katter som driter ned hagen min.[:@] Men søte å se på da.[;)]

Enig i det. Har selv 2 katter jeg, men de gjør for det meste fra seg i våre egne blomsterbed, heldigvis[8D]

Jeg synes det er høl i huet at noen mener at alle katter burde være i bånd. Det fungerer bare ikke. Og jeg tror de ville bli svært overrasket over hvor mye mus og rotter som ville oppstått da. De fleste bor i ganske tettbebygde strøk hvor mus og rotter ikke har naturlige fiender som rev og grevling f.eks. Kattene gjør en ganske bra jobb der altså.

Men jeg har forståelse for at det er irriterende kattemøkk. Og jeg synes det er lite solidarisk å ha 4 utekatter i en husstand i et relativt tett nabolag.

ORIGINAL: Frk.Mamma

ORIGINAL: ~StRaToS~

ORIGINAL: DnbMor

du får kjøpe get off gele[;)]

Hva er det? Og hvor får man kjøpt det??

ikke gidd og bruk penger på det. vi kjøpte det i sommer pga katta vår gjorde fra seg i beddet ja det funka ikke her for katta dreiv og lekte med den gjelen som kommer ut som små kuler.

men har hørt at katter skyr salmiakk lukt

for all del ikke bruk salmiakk, tiltrekker katter på grunn av tisselukt..

har du en hageslange? prøv å sprut litt vann på de...

Back
Topp