Forbanna dritt sykehus.....

Må bare si at KK er ikke ALLTID sånn - Jordmora som jeg snakka med sa bare:
"Ja, jeg hører jo at du er veldig bekymret, bare kom så snart du kan du.. "

Alle jeg har snakket med på KK har vert veldig hyggelige - du må ha hatt MAX uflax med den dama kjersti - visst har de det travelt om dagen - VELDIG travelt, men de har bare vert hyggelige med meg likevel[8|]

(et eksempel på travelt: da jeg var inne til sjekk på mandag hadde de pasienter nok til to leger, men bare en lege var på jobb - den andre var visst blitt syk eller noe.. ble litt ekstra venting, men de var veldig greie og hjelpsomme likevel[8|])

Jeg har aldri hatt noe problemer med føden her i tønsberg. Det er værre med poliknikken hvor jeg går på kontroller. Nå på mandag sa pluttselig legen at han syntes den ene ungen var alt for rolig. sa det flere ganger. dyttet borti magen osv. så sa han bare: Da får du komme tilbake på kontroll om 4 uker. Jeg syntes det var j lenge til. har vært på kontroller hver 3 uke til nå. og nå når jeg går mot slutten skal det være lengre tid imellom. Jeg kommet til å ta kontakt med dem om en uke eller noe. vil bare få sjekket at alt er som det skal. At begge babyene rører ordentlig på seg. Jeg får ikke ro i kroppen min. Gir meg ikke jeg. [:@]

Jeg sitter også igjen med kun positive opplevelser de gangene jeg har måtte hatt kontakt med sykehuset. Men jeg hadde nok også blitt forbannet hvis jeg følte de ikke tok meg seriøst...

ikke gi deg nei!

Du skulle vel hatt ekstra kontroller uansett snart - jeg har hatt annenhver uke i en måned nå - eller mer?

og du som har tvillinger med stor sjangse for å føde før termin - bare kontakt dem med det samme du mistenker noe som helst!!

jeg har dårlig erfaring med kk. da jeg fødte datteren min så brøt jordmoren jeg hadde taushetsplikten. det hele endte med at jeg måtte "skrives ut" av sykehuset selv om jeg ikke var skrevet ut pga hun jordmoren jeg hadde. så det som skulle være en bra start ble ett helvete pga jordmoren jeg hadde. Men for all del så er de fleste jormødre og sykepleierne kjempe greie. men jeg tror jeg har hatt max uflaks.
men jeg syntes det er forgale at jeg ble avist på denne måten, fikk sjokk over at hun kunne si de tingene hun sa i det heletatt.
Ringte legen min i dag å hun ble sjokkert over at jeg ble avist på den måten. Har fått time hos henne i dag heldigvis.

EN av grunnene for at jeg vil føde på Stord - et mindre sykehus - mindre rom for kluss [;)]

Er ikke det snakk om å legge ned fødeklinikken på stord[&:]? Mener jeg har hørt nokke snakk om det.

da håper eg bare den legen din er så pass våken at han/ho tar det vidare ei slik avvising du fikk frå føden...det går faktisk ikkje an å gjer!???..jau tydelegvis..har hørt on lengre komne enn det du er som har blitt lagt inn for å stoppe fødselen!!!
Fy for noke tullball!!!!!!!!!!!!!![:@]

ORIGINAL: kjersti1234

jeg har dårlig erfaring med kk. da jeg fødte datteren min så brøt jordmoren jeg hadde taushetsplikten. det hele endte med at jeg måtte "skrives ut" av sykehuset selv om jeg ikke var skrevet ut pga hun jordmoren jeg hadde.

Jeg fatta ikke helt dette???[8|]

Back
Topp