Forbanna ammetåke

Karnil90

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Greit har dårlig husk til vanlig, men no er det jo heilt katastrofe..

Gjekk 3! Ganger fra barnerommet gjennom stuen og ut på badet for å hente malekoster, Max 15 meter. Alle gangene begynte eg med noe ant på badet uten å engang huske at det var noe eg skulle der før eg går tilbake på rommet og ser at eg skulle ha malt litt.. Tragedie!
En dag skulle eg på butikken for mamma og fikk i oppdrag om å huske 3 ting og en drikkevare som eg skulle velge selv. Endte opp med 2 av tingene og drikkevaren :p haha! E det mulig?!?

Flere som sliter? :p
 
Hehe, høres kjent ut! Jeg satt meg nylig inn i baksete på bilen og lurte på hvor rattet var! Også får jeg plutselig angst noen sek for at jeghar glemt baby når jeg er ute og kjører, men hun sitter jo så fint i setet som vanlig hun. Ellers så er jo gjenngangeren å glemme hva jeg skal hente :)
 
Jeg skulle hente tallerken i skapet og fant bare glass, og lurte på Hvorfor mannen hadde bytta plass på glass og og tallerkner uten å si fra, men jeg ble i det minste imponert over hvor pent han hadde Stabla alt :p hahah
Han skjønte ingenting når jeg ringte han på jobb for å spørre!

Jeg betalte også den samme regningen tre ganger..
 
Jeg var å handlet mat på butikken, betalte å så gikk jeg. Damen løp etter meg og lurte på om jeg ville ha varene med meg;) rød som en tomat går jeg tilbake og henter varene:D
 
Jeg bestilte invitasjoner til dåpen, vi skulle ha 25 gjester og kunne bare bestille 10 og 10, derfor fant jeg ut at jeg måtte bestille 30 innbydelser. Et par dager senere, mens jeg fortalte mamma hva jeg hadde bestilt, så såg hun dumt på meg og lo: "det er jo ikke 25 familer du inviterer,du trenger jo bare en innbydelse per familie".. Så jeg har ca 15 innbydelser for mye :-P
 
Jeg skulle ta ein lang og herlig trilletur til butikken her en dag. Kom til butikken og fant masse ting jeg skulle kjøpe. Da alt var slått inn fant jeg ut at jeg hadde glemt lommeboken hjemme. Måtte helt tilbake for å hente lommeboken. Lillegutt var ikke glad på vei hjem igjen :P

Åsså hiver jeg stadig bestikket i søpla :P
 
Jeg glemte stellevesken til lillemor hjemme da vi skulle på fisketur. Ble ikke lange turen det. Jeg har også hatt flere episoder hvor jeg glemmer hva jeg skulle på feks kjøkkenet eller badet. Jeg har også glemt dyne og teppe til jenta, samt jakke til meg selv og dratt på tur til svigers (4 timer unna). Og har også glemt en hel haug med ord. Nei gleder meg til tåka er over.
 
Jeg glemte stellevesken til lillemor hjemme da vi skulle på fisketur. Ble ikke lange turen det. Jeg har også hatt flere episoder hvor jeg glemmer hva jeg skulle på feks kjøkkenet eller badet. Jeg har også glemt dyne og teppe til jenta, samt jakke til meg selv og dratt på tur til svigers (4 timer unna). Og har også glemt en hel haug med ord. Nei gleder meg til tåka er over.

Erfaringsmessig forsvinner ikke tåka.. Den blir bare litt lettere :p
 
Med min første kunne jeg gå på butikken med lapp, å komme hjem med 2 av 5 ting på lappen..
Denne gangen har det vært veldig mye bedre.. Utrolig nok.. Men merker at jeg sliter litt med organisering om jeg ikke skriver ned.. Føler hjernen visner litt når jeg ikke går på jobb..
 
Jeg gjorde min største ammetåke-tabbe her om dagen.. Jeg skulle til legen forrige mandag for å sette inn hormonspiral. Jeg var skikkelig dårlig i magen denne dagen, og siden jeg fløy frem og tilbake på toalettet, så ringte jeg for å få utsatt timen. Legen min holder på å avvikle en annen jobb, og er ikke så mye tilgjengelig for tiden, men jeg kunne få en time allerede dagen etter hvis jeg var sikker på at jeg kunne komme. Jeg mente at magen bare var urolig pga noe jeg hadde spist, og lovet dyrt og hellig at jeg skulle være bra igjen til neste dag.
Neste dag kom jeg meg avgårde til legen, med mini i bilstolen og alt. Pga dårlig ventilasjon på venterommet var jeg ganske varm og forkavet når det endelig var min tur. Vel inne på undersøkelsesrommet spør så legen om jeg hadde med meg spiralen, og da datt haken min ned på brystet.. Den hadde jo jeg helt glemt å hente ut på apoteket!! Så etter å ha unnskyldt meg og stotret frem noe om ammetåka, så fikk jeg ny time 14.sept (slapp til og med å betale for timen den dagen:p). Nå ligger spiralen trygt i skapet på badet, og jeg har huskelapp både på kjøleskapet og på telefonen slik at jeg husker å ta den med neste gang:p
 
Back
Topp